yarinlariseverim
yarinlariseverim
devam ediyorum :) herkes kendi çıkarı için uğrasıyor ve bu cok iğrenç. genel olarak aldıgım karar artık kımseyı umursamamak sana deger verene deger verıceksın ve ailenden baska kımse emın ol cıkarsız bı sekılde sana deger vermez yada ailem bildiğin bi kaç insan dısında diyeyım.

Cevaplar

Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
ahh ahh sen bir de bana sor. çok ama çok insanla tanıştım, çok şükür gözüm kapalı güvenebileceğim dostlarım var lakin büyük bir kısmı dediğin gibi hikaye.
yarinlariseverim
yarinlariseverim
aynen öyle insanların işine geldiği şekilde davrandıgında kralsın ama davranmazsan köpek kadar değerin yok oh ne alaa şu hayatta arkadaslık benım için çok önemli oldu ama ondan bile soğuttular ya yazık @chiko
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
bir de her zaman ona iyi gelecek şeyleri duymak isterler. "dost acı söyler" atasözünden nefret ediyorlar. yapacak birşey yok.
mahserinucuncutatlisi
mahserinucuncutatlisi
asil sorun zaten deger vermeye degen kisiyi bulmak degil mi? sonucta deger verecegimiz insani secemiyoruz ve dee vallahi yapabiliyosan gercekten umursamamak en temizi misslerr gibi :)
hiperkrat
hiperkrat
@chiko malesef bazı dost görünümlü varlıklar "dost acı söyler." atasözüne sığınıp ağzına geleni saydırdığından ben de hoşlanmıyorum be.. dost acıyı tatlı söylemeli, ben öyle yapıyorsam bana da öyle yapılmalı, en azından bence
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
maalesef öyleleri de var evet. onları da ya dinlememezlikten gelmek lazım ya da şutlamak @hiperkrat
hiperkrat
hiperkrat
hayatından gereksizleri şutladıkça insan, kendini ronaldo gibi hissediyo vesselam @chiko
yarinlariseverim
yarinlariseverim
@mahserinucuncutatlisi haklısın vallaha kimseyı umursamadan yaşamak gibisi yoktu umarım o şekilde yaşarız hepımız yoksa böyle yasayacagımız yok
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
ronaldo gibi hissedeceksem kendimi bile şutlarım @hiperkrat
bitmishaziran
bitmishaziran
sana kim napti soyle sacini basini yolalim @yarinlariseverim
yarinlariseverim
yarinlariseverim
@bitmishaziran yolalım aşkımmm anlatırım :(