kambekcek
kambekcek
biraz uzun yazıcam üşenmeden okuyun çoğu kişi gibi kulaktan duyma olayları yaşamışım gibi anlatmıycam iki saat önce başımdan geçen olay. ankarada yaşıyorum bayram öncesi beraber köydeki eve geldik abimle hiç anlaşamam normalde babamların abime olan tavrından da oldukça rahatsızım çünkü beni de etkiliyo fazlasıyla abimde aynı şekilde onların bana tavrından şikayetçi annem babam da bizim iyi bi evlat olmadığımızdan şikayetçi sonra küçük bi olay çıktı bu sebeplerle beraber alevlendi herkes kendi başına bi köşeden konuşuyo baktım böyle olmıycak pdrciliğin verdiği yetkiyle topladım herkesi bi odaya kısa bi grupla psikolojik danışma yaptım iki saat kadar iki saat biteli iki saat geçti ve hala sorunu çözemedim hayat sonunda öpüşüp barışılan filmlere benzemiyo bana kaybolan iki saatimi verin

Cevaplar

jackintumoru
jackintumoru
baştaki gereksiz açıklamandan kaynaklı okumadım.
chen
chen
gerçekten merak edip okudum. beklentilerim karşılanmadı böyle bitmemeliydi sende bana okumak için harcadığım bir dakikayı ver lütfen
artemis👑
artemis👑
kardeş allah akıl fikir versin
mademoiselle
mademoiselle
hmm demekki hala çözümleyebilme kabiliyetin yok... ve kendi aileni nasıl düzeltebilirsin ki... zor bence...
anonim
anonim
aga sen yazının basında öyle bi beklentiye soktun ki bizi sonradan nebleym bu ne şimdi dedim yani. tamam yazında kötü bi şey yok haklisin bizim ailede de böyle oluyo ama bu giriş ne ya
xxx
xxx
'psikolojik danişma yaptım'' iki saat kadar iki saat biteli iki saat geçti'' ve hala sorun ... ' ne yalan söyliyim benim kafam burda yandı iki saattir kullanamıyorm, mutlumusun kambekçek söyleeeğğğ :((