Kkddkdkdk
Kkddkdkdk
1 yıl
selamunaleyküm arkadaşlar hayırlı akşamlar şimdiden bayramınız mübarek olsun.. üniversite yaklaşıyor malum heyecan hat safhada merakta var tabi :) eskiler biraz tavsiye verseniz ilk gün ne yapmalıyız nasıl olmalı ????

Yorumlar

profesyonelogrenci
şey yap rizelide bi çay iç bi yemek ye sağa sola bi bak ne var ne yok sonra geri dön
gercektensaygilar
aleyküm selam sizede hayırlı bayram'lar ilk gün hiç birşey yapma
sosyalgenc
sosyalgenc
1 yıl
hiçbirşey yapma kardeşim dert etme sadece yola çık okula gel :) ne kadar tavsiye alirsan al birşey değişmez 😊 @anonimcurly
marilynmonroe
marilynmonroe
1 yıl
aynen hiç bişi yapma bencede. sadece git ve gel. orda herkes senin gibi kafan rahat olsun. farklı bişi yok. 😄
puccohenzaps
puccohenzaps
1 yıl
repliklerimi calmazsan sevinirim tatlim yoksa fakultene adamlarimi yollarim
anonym1283
anonym1283
1 yıl
ilk gun en sevdigim gecen sene yasadim bi daha yasicam.İlginctirki sinifin %50 si kaynasmisti.bu nasi is ? ck the system
muallim
muallim
1 yıl
sinifta hemen watsapp grubu kur😂
bayannano
bayannano
1 yıl
valla ilk gun gidip yurda yerlesicem tamam buraya kadar planli ama sonrasi 404 error 😂😁😁
istanbulludedikleri
moralinizi yüksek tutun, üniversitede bu muymuş demeyin.. İlk günler pek bir şey anlaşılmıyor, herşeyin tadına güz döneminin son demlerinde varıyorsun 😎