heracles
heracles
1 yıl
yav yeter daa yeter bezdum lan hayatimdan tek sevdam trabzon kanser ettin beni daa.her yenildiginde uzuntuden kafayi yicek moduna giriyorum ask acisi falan bos is inanin tukendik ya artik dolduk her hafta soverek uyaniyorum lan ama yine mac gunu gelince heycanlanip maci bekliyorum avni akerde azmi bagirdik yiprandik,her golde cilginlar gibi bagirdik sesimiz kesildi,her yenilgide oturduk kimsenin olmadigi yere agladik.ozledim eskiyi yattarayi fatihi gokdenizi para icin degilde formanin gururu sehrin saygisi onuru icin oyniyan takimdi.
ulan dozer cemil oldugunde cebinde 2 lirasi vardi corabi yirtikdi adam acliktan öldü.ama oyle oynardiki takim kimse duramszdi yari sahamiza gelenler sevinirdi. babamizdan dinlerdik maclari haminin fuzelerini ali krmalin hizini gollerini unalin bilegini bitmek bilmeyen nefesini abdullahin muhtesem ortalari ulan tukendim ya valla bittim

Yorumlar

mimarlique
mimarlique
1 yıl
hiç sorma ya her geçen gün umutlarımı yitiriyorum bu takım bizi niye güldürmüyor. nerde o eski günler.