kasliolmayancocuk
kızlar topukluyu giyip yürürken sigara içmeyin nolursunuz karısıyla kavga etmiş, 70lik rakı bitirmiş haydar abiye benziyosunuz nolur yapmayın...

Yorumlar

Tubidyy
Tubidyy
1 yıl
İstemsiz güldüm çok haklısın :)
chen
chen
1 yıl
yoksa haydar abin topuklu ayakkabı mı giyiyor o.0
greeneyedd
greeneyedd
1 yıl
genel olarak bence kadinlar yururken sigara icmemeli
pofidik
pofidik
1 yıl
genel olarak bence kadınlar hiç bir şekilde sigara içmemeli..
kasliolmayancocuk
@chen kafası güzel demek istedim
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
genel olarak bence kimse sigara içmemeli...
anonim
anonim
1 yıl
İstersek haydara benzeriz istersek başkasına ne yapacağımızı düşündüğün iyi oldu ya peki tek başına mı düşünebildin bunu sadece soruyorum
kasliolmayancocuk
tek başıma düşündüm anonim kimseden akıl almam rahat ol 😂😂
Guvenvermiyordemissin
haydar abiden uzak dur benden demesi
chen
chen
1 yıl
açıklama için sağol. keşke şakadan anlasanız!
puccohenzaps
puccohenzaps
1 yıl
7 cm topuklumu giyer elime murattimi alir caddelerde fink atarim ayol kime ne haydara benzemissem :d
greeneyedd
greeneyedd
1 yıl
genel olarak bence sigara tedavülden kalkmali jdhxhsjsj @pofidik @aliyraa
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
@greeneyedd brava hemfikiriz. konu çözüldü, inşallah 😂
jackintumoru
jackintumoru
1 yıl
şuraya sigaranın zararıyla ilgili bir yazı düşsen tamam da 'kız', 'topuklu' , 'haydar abi' gibi kelimelerle ayrıştırınca seviye fazlaca düşmüş.
kasliolmayancocuk
@jackintumoru ben sigaranın zararlılığından bahsetmek istemedim sadece kız arkadaşlarımızı kötü bi tabirle uyarıyorum ki o tabire uymasınlar çünkü bana komik geliyo
kasliolmayancocuk
@chen bu nasıl bir şaka ????
chen
chen
1 yıl
basit bi dalga geçişti. neyi ciddiye alıp almıycağınızı seçebilseniz keşke
jackintumoru
jackintumoru
1 yıl
bakıp gülersin o zaman o dediğin tabire uydurduğun birini gördüğünde. biri de sırf yürüyüşün, saçının şekli, bir el hareketin , sigarayı tutuşun yüzünden sana güler mesela.
greeneyedd
greeneyedd
1 yıl
sigara kullaniyorum ama ben 😂😂 @aliyraa
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
@greeneyedd kıyma kendine, etma boyla 🙈
ciğerine, nefesine, dişine, yazıktır. tabi bir de kokusu var estağfirullah. hadi sigaradan soğu 😂
gglia
gglia
1 yıl
tespitin dibi! şunu da ekleyelim bir duvar boyasının ihtiyacını karşılayacak makyaj...
greeneyedd
greeneyedd
1 yıl
kendimi bu kadar dusunmemistim hic tesekkur ederim 😂 @aliyraa
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
@greeneyedd estağfirullah tabii ki de teşekküre gerek yok ama çok da teşekkür etmek istiyorsan teşekkür mahiyetinde sigarayı bırakabilirsin bencee 😂 çok şey istemiş olabilirim ama olsundu 💫🙈
greeneyedd
greeneyedd
1 yıl
senin yeşilayci felan olma ihtimalin ne acaba ya da saglikci 😂😂hic dusunmuyorum birakmayi 🙈 @aliyraa
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
@greeneyedd sadece düşünmüştüm, çok kırıldm hmm ok piki tm tüm triplerle elveda 👋🙈
greeneyedd
greeneyedd
1 yıl
he beni dusunmustim pek aliskin degilim de ondan yabanci geldi tesekkur ederum 😂😂 @aliyraa
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
etme, çok kırıldm @greeneyedd

allah'm bendeki triplere de bak hele 😂🙈
greeneyedd
greeneyedd
1 yıl
sorma ya hallere bak 😂😂😂😂 @aliyraa
kasliolmayancocuk
@greeneyedd @aliyraa gidin başka yerde konuşun durmadan bildirim geliyo 😒😒😒 😂😂😂
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
@greeneyedd artık susuyorum..
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
özürlerimi iletiyorum o zaman çok özür dilerim 🙈
kasliolmayancocuk
@aliyraa yok be şaka yaptım keyfinize bakın ayıp ediyonuz tapumun malı değil ya 😂😂
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
ama zaten @greeneyedd 'a da double kırgınım kendi kendime mi konuşayım 😂🙈
greeneyedd
greeneyedd
1 yıl
@aliyraa sevgiline allah duble sabir versin 😂
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
@greeneyedd yok öyle bi dünya 😂😂
greeneyedd
greeneyedd
1 yıl
seni cekecek yani mecbur dimi 😂😂 @aliyraa
gsfminnaa
gsfminnaa
1 yıl
ha yoo estağfirullah öyle değil de "sevgiline allah duble sabir versin" dedinya sevgilim yok diye öyle dedim😂 @greeneyedd
greeneyedd
greeneyedd
11 ay
hdbdhedu he simdi dustu jeton 😂 @aliyraa
gsfminnaa
gsfminnaa
11 ay
@greeneyedd estağfirullah 🙈😂
greeneyedd
greeneyedd
11 ay
arkadasin paylasimini da hic ettik hep senin yuzunden 😂😂😂😂 @aliyraa
kasliolmayancocuk
bildiğiniz iki kişiyi bi telefonda konuşturuyomuş gibi hissettim @greeneyedd @aliyraa
gsfminnaa
gsfminnaa
11 ay
@greeneyedd ben özrümü diledim, sen düşün 🙈😇
greeneyedd
greeneyedd
11 ay
kusura bakma kardeş 😂 benim ustume yiktu 😂 @aliyraa
gsfminnaa
gsfminnaa
11 ay
@greeneyedd yoo üstüne yıkmak değildi ben sadece sorunumuzu baştan kabullendim özrümü diledimdi ondan yoksa hepsi bizim suçumuz 🙈😂
greeneyedd
greeneyedd
11 ay
diksiyonuna bayildim.. @aliyraa 😂
gsfminnaa
gsfminnaa
11 ay
brava 😂 @greeneyedd
kasliolmayancocuk
yeni bir aşk mı doğuyor dırırırım @greeneyedd @aliyraa
gsfminnaa
gsfminnaa
11 ay
olduuuu o zaman iyi akşamlar 😂😂🙈