arendtinsigarasi
arendtinsigarasi
yazın o temmuz sıcaklarını sevmem kışın buuz gibi soğuğu sevmem bi ara yolu yokmudur bu işin hep onu istiyorum yahu.. böyle hava ılıık olsun tişörtle gezebilelim akşam üstümüze hırka alabilelim mesela soğuk oldugunda öyle kat kat giyinicek kadar üşümeyelim istiyorum çok mu şey istiyorum ya 😅 kar yağışına bi ben mutlu olamıyorum sanırım yazın gelişinede bi ben sevinemiyorum insan ne istediğini bilemeyince benim gibi oluyor demekkii... neyseee neler yapıyosunuz arkadaşlar görüşmeyeli nasılsınız ben buraya girmeyeli çook şey olmuş.. ama girmeyeli en verimli yılımı geçirdiğime inanmaya başladım derslerime çok çalıştım kendime daha fazla vakit ayırdım sevdiceğimle bolca vakit geçirdim ailemin yanında oldumm bence bunlardan güzel bişey daha olamaaz umarım sizinde hayatınız güzel gidiyoduur sağlıcakla kalıın ☺️☺️☺️💜💜

Cevaplar

chen
chen
eveet eveeet baharlar bunun için var dhshshsh
arendtinsigarasi
arendtinsigarasi
@chen tam olarak iyi manada mı kötü manada mı dediğini kestiremedim biliyo musun.. hatta bişey yazmadaydım keşke.. şuan niye yazıyorum hala bilmiyorum.. olsun teşekkürler 🤤
nikilauda
nikilauda
tüm zamanlarda hava durumu mart sonu mayıs başı arası gibi olsa hep d'mi. samsunda iyi hissetiren zamanlar sadece o 40-45 günlük zaman dilimi
chen
chen
ahahah kötü bi şey söylemedim ya :d tarif ettiğin istediğin hava durumu baharda oluyoya o bakımdan :d
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
zeki müren de bizi görecek mi?