Дан БилзЭрхан
günde 2-3 farklı kopya yazsıp silmekten kolları ve elleri yüzülenler fav (not:kopya duyarı kasana küfür ederim)
Дан БилзЭрхан
para gayet de hepsini alabilir?
Rider
Rider
7 gün
yoğun anlam içerir.
Дан БилзЭрхан
sana diss atmış @rider
yanardoner
yanardoner
13 gün
ben ona değil motoruna aşık oldum ama kendiisne bunu söyleyemedim daha sjsjjsjs
Дан БилзЭрхан
üniversiteye geldiğim ilk günden beri iyi veyahut kötü zaman farketmeksizin her zaman bana kendi öz abimden bile daha çok sahip çıkan ve bir o kadar da destek olan, hayatımda tanıdığım en delikanlı insan... hayırlısıyla vatani görevini layıkıyla yerine getirir, kazasız belasız gider gelirsin inşallah
Police in Wonderland
salute dostlar.
askerlik görevim nedeniyle samsun’dan ayrılarak memleketime döndüm. çarşamba günü itibariyle acemi birliğim olan polatlı topçu ve füze okuluna katılacağım. uzun lafın kısası adoşko’nuz bir müddet buralarda olamayacak 😐
ben yokken samsun’a ve omü’ye iyi bakın olur mu? 
ha bu arada; tamam tamam. en büyük asker sizin asker💂🏻🇹🇷
Дан БилзЭрхан



hipnoz gibi dinleyip duruyorum
Дан БилзЭрхан
bunun bir de "ayakta yolcu ve cam kenarında boş yer varken ısrarla koridor tarafı oturup ayaktakine yer vermeyen sığırlar" versiyonu var
eskibiaci
eskibiaci
22 gün
ya çok değişik bir olay var paylaşmak istiyorum. dolmuşta ya da otobüste giderken yan koltuğunuz boş olmasına rağmen ayaktaki yolcu oturmuyor ya hani abi bu çok değişik bir olay ya insanın kafasında direkt "kokuyom mu la acaba? garip bir şey mi var ki bende" düşüncesi oluşuyor. cidden enteresan bir hal
Дан БилзЭрхан
şimdi size uzun süredir gözlemlediğim birşeyden bahsetmek istiyorum. genellikle bayan arkadaşlar toplu taşıma araçlarında inmek istedikleri yerden biraz ileride indikleri zaman ya cıngar çıkarıyorlar ya da inerken şoföre laf sokuyorlar ya hani, tam da ondan bahsedicem işte. çoğu kadın araç kullanmaktan uzak olduğu için özellikle de şehir içi trafiğin zorluklarından bihaber oluyorlar. haliyle de "müsait bir yerde inebilir miyim?" dedikleri zaman etrafta araç var mı yok mu dikkat etmiyorlar. adam seni indirecek zaten fazladan yürütmek gibi bir derdi yok da ablacım sağ tarafına bir bakar mısın durabileceği yer var mı diye? bir bak ya allah'ını seversen bir bak. yazık yani o adamlara da yazık akşama kadar direksiyon sallamak kolay mı? yani demem o ki arkadaşlar sizin de başınıza gelirse lütfen hemen söylenmeye başlamayın önce bir bakın bu adam neden durmamış diye. baktınız ki az ileride bir müşteriyi almak için durmamışsa veyahut kırmızı ışığa yakalanmamak için durmamışsa tepkinizi gösterin ama sağ tarafta milyon tane araç varken duramamışsa yok yere isyan etmeyiniz. selametle
Дан БилзЭрхан
esmerim biçim biçim, ölürüm esmer için
toretto
toretto
24 gün
ben sevgilinin sarışın, mavi gözlüsü ve gamzeleri olanını severim
Дан БилзЭрхан
selamınaleyküm arkadaşlar ben dj dikkat...
sana artık diss atmıyorum @gayriresmidoc

Дан БилзЭрхан
dün 1 saatlik uykuyla gün boyu flakke yutmuş gibi gezdim ona rağmen bu gece yine doğru düzgün uyuyamadım çünkü içim rahat etmiyor fener'e... :) #FAA

Дан БилзЭрхан
// site güncelleme //
"hesap oluştur" bölümüne küçük çaplı iq testi eklendi
mevcut üyelerin ise ayarlar bölümünden testi cevaplayarak üyeliklerini güncellemeleri gerekmektedir
Дан БилзЭрхан
merhabalar arkadaşlar nasılsınız? İyisinizdir umarım. biz hiç iyi değiliz arkadaşlar. 2 gün önce @admin ile birlikte muazzam bir trafik kazası yaptık. airbaglar patladığı an hayatımız film şeridi gibi gözümüzün önünden geçti ve tabiri caizse korkudan altımıza sıçtık. allah'a şükür ölü/yaralı yok sadece maddi hasarlı kaza. kemerler takılı olmasa şuan bu yazıyı yazamıyor olurdum orası ayrı. %100 hatalı olduğumuz ve aracı kiralarken bazı evraklarımız olmadığı için de bütün ihale bize kaldı arkadaşlar. demem o ki hayırsever zengin bir tanıdığınız varsa lütfen birazdan açacağımız bağış kutusuna yardımda bulunsun :d kazanın görüntüleri ektedir. iyi forumlar
Дан БилзЭрхан
çoğu kişiden daha insana benziyor?
Akif Yanbak
bu hayvanı tahmin edene 3 aylık filbox hemen paketi hediye ediyorum.
Дан БилзЭрхан
sanki kahvaltı rezervasyonu için aramışım da “aradığınız numara servis dışıdır” cevabı gelmiş gibi bir gün geçiren var mı? çünkü gerçekten de servis dışı :(
Дан БилзЭрхан
ben de iştirak edeceğim... düşünsenize benimle kahvaltı yapma şerefine nail olacaksınız
Дан БилзЭрхан
bu kuponları buraya yazmayı unutup tutmayan tek kuponu yazdığım için sizlerden özür diliyorum. yarın kazanmaya devam ediyoruz müsterih olunuz
Дан БилзЭрхан
Дан БилзЭрхан
@Chiko
I'm a motherfuc*in starboy. New Caledonia