donmedolap
donmedolap
2 yıl
İnanmazsınız ama burdaki nickimle özdeşleşmiş olan ben, bana yabancı biri gibi geliyor. yani aslında burdaki benle gercekteki ben farklıymış gibi. yazdıklarımı baskasi yazmis da ben ilk defa okuyormusum gibi oluyor. ya da cok unutkanim bilemedim simdi :d
donmedolap
donmedolap
2 yıl
denizkültür kadar kazıkçı bir kitapçı daha yok samsun'da.2 kitap aldım lanet ettim bir daha da töbe. İnternetten alışverişin gözünü seveyim. -_-
donmedolap
donmedolap
2 yıl
huzur arayan arkadaşlar leonard cohen dinlesin. bi de kahve. sonra arkanıza yaslanıp huzurla gözünüzü kapatabilirsiniz.
donmedolap
donmedolap
2 yıl
okuduğunuz bölüm zor da olsa, üniversite hayatınızın tadını çıkarmaya çalışın. arkadaşlarınızla gezin eğlenin boş vakitlerinizde. çünkü mezun olunca o yıllara geri dönemiyorsunuz. ve en çok özlediğiniz şey arkadaşlar arasındaki samimiyet oluyor. sınavlar dersler zor da olsa ders araları eğlenceli geçer. okul bitince yds'ydi kpss'ydi mülakatlardı sınavlardı derken hayat size binbir darbe vuruyor. sıkıcı geçen dersleri bile özlüyorsun. o yüzden boşverin herşeyi, küçük şeyleri kafanıza takmayın gülün geçin. hayat öyle daha güzel çünkü:) giden yıllar geri gelmiyo..
donmedolap
donmedolap
2 yıl
psikoloji okuyan arkadaslarima bir sorum olacak malum fakirlikten psikologa gidemiyoruz. saplantili dusunceler ve takintilarimizdan nasil kurtulabiliriz? biriniz bi fikir verin nolur.
donmedolap
donmedolap
2 yıl
kalplerimiz çok kırık. neden böyle olduk, nasıl böyle olduk diye soruyorum, herkese güvenen saf yüreklerimize çıkıyor her yol..