mahfazakarr
mahfazakarr
10 ay
felsefe çalışırken filozof olmaya doğru yol aldığımın farkına vardım.bakalım hayırlısı olsun 😀 😀
mahfazakarr
mahfazakarr
10 ay
fakültemle gurur duyuyorum. çünkü kimseden not istemene bile gerek yok.o kadar paylaşımcı yardımsever insanlar ki,özellikle de kız arkadaşlar.fotokopiye gidiyorum bütün notlar orda.arkadaşlar bırakıyor ve haberde veriyorlar bıraktık diye.hatta bazı arkadaşlar özenle tuttukları notları bırakıyor herkes faydalansın diye. İşte böyle bizde.hepsine burdan teşekkürlerimi.helal olsun size..
mahfazakarr
mahfazakarr
10 ay
bigün akşam beşte işten çıktım.o kadar yorgunum ki ayakta duracak halim yok.tramvaya bindiğimde baktım bi teyzenin yanında boş koltuk hemen attım kendimi oraya.arkamda tramvaya binen 25 30 arası yaşlar da bi bayan gelip önümde ayakta durdu.neyse ben oturmaya devam ediyorum.yanımda ki teyze bana yan yan bakmaya başladı.siz kalksanızda bayan otursun dedi. mecbur kalktım.her tarafım ağrılar içinde ayakta kaldım.o bayan oturdu ayak ayak üstüne attı telefonla oynamaya başladı.buyrun bir de bu açıdan bakın yer verme meselesine
mahfazakarr
mahfazakarr
10 ay
ulan sevgilisizlikten yakınıyonuz ya. hay sizin aklınıza. bütün derdiniz bu mu lan. sevgilim yok ta, başımı koyacak omuz bulamıyorum da,yok beni terk etti, yok şu yok bu. bunun için geldiniz dimi lan buraya. İnsan az ağır başlı olacak, edebini bilecek. kız erkek farketmez bu üniversite den çıkarken birçok kişiyle ilişki yaşamış mahremi kalmamış sa, onun kuracağı aileden de yetiştireceği evlattan da hayır gelmez. kendinize biraz dikkat edin arkadaşlar.toplum ahlakı,edep,haya, aile kültürü değerlerimizi aklımızdan çıkarmayalım
mahfazakarr
mahfazakarr
11 ay
lan bişeyler anlatayım diyom anlatacak bişey bulamıyorum.aşık olmuş gibi yapayım diyom bi komik halim geliyo gözlerimin kendi kendime gülüyom bi saat.sonuç olarak yazacak bişey bulamıyorum.aşk acılarını yazan arkadaşlar kusura bakmasın size de çok gülüyorum.neden mi gülüyorum? e komik te ondan 😀😀😀
mahfazakarr
mahfazakarr
11 ay
gece gece biraz da jean paul sartre den satırları arşınlamak kadar güzel bişey bilmiyorum. garcia nın dediği gibi anlatmak için yaşamak bazılarımızın yapmak istediği en güzel şeydir...
mahfazakarr
mahfazakarr
11 ay
ulan bu kesişme meselesi yüzünden başımı yerden kaldıramıyorum ringlerde. ne tarafa baksam o tarafta olan kızlar kendileriyle kesiştiğimi zannediyor.yanlış anlaşılmalara sebebiyet vermeyelim.
mahfazakarr
mahfazakarr
11 ay
ortamım yok deyip kendinizi bunaltmayın kendinize değer verin hayatınızı güzel şeylerle anlamlı kılın kitap okuyun yardım derneklerine üye olun vs. kimsenin peşinden koşmayın. kendinizi küçük düşürmüş olursunuz. evlilik için,mutlu bir hayat için illaki üniversite de bir sevgiliniz olmasına gerek yok. doğru insan,sizi mutlu edecek insan mutlaka bi gün karşınıza çıkacaktır buna inanarak güzel hayaller kurun ve hep gülümseyin...
mahfazakarr
mahfazakarr
11 ay
bugün saat 2 de güvenlik noktasında görevliye son anda yetişen süt rengi mont ve kot pantolon giyen kıvırcık saçlı kız ben yanında oturduğun kişiyim lütfen cevap yaz