minona
minona
2 yıl
hayırlı bayramlar benim güzel omüdedikodu ailem, iyi ki varsınız 😃😄😉
minona
minona
2 yıl
gece saat olmuş 3.44. ablalık iç güdüsü işte kardeşimin bademcikleri şişmiş, hatta bi tanesi nin üzerinde beyaz bi benek çıkmış sanırım iltihaplanıyo 😣 dayanamadım kendi ellerimle pansuman yaptım, geçirdim ellerime doktorların giydiği beyaz eldiveni, aldım elime iki ucu temiz bi kulak çubuğu, bir elimde de az bi miktar etkili boğaz spreyi... 😂 oturttum kardeşimi de önüme, açtık telefondan el fenerini, ufak ve yumuşak dokunuşlarla bademciklerine, spreye batırılmış kulak çubuğu yardımıyla pansuman yaptım, mutluyum. hastamız iyi olacak, hayati tehlikeyi atlattı 😂😄💉
minona
minona
2 yıl
yahu bay/bayan kardeşlerim, canlarım ciğerlerim, yoldaşlarım bakınız iyi hoş yurtlar hakkında bilgi sahibi olmak istiyorsunuz buraya yazıyorsunuz, fiyat konusunu da irdeliyosunuz haliyle lakin ben siz yaşlarındayken açmıştım önüme bi defter almıştım elime laptopımı tek tek yurtların ismini yazıp numaralarını alıp arayıp öğrenmiştim özel yurtlar hakkında bilmek istediğim her şeyi, bu gönderim de benim gibi zamanında kyk'da bilmem kaçıncı yedek sırada olan arkadaşlarıma 😆😅 şimdi fiyatlar falan değişmiştir her sene az da olsa değişiyo, önceden kalan biri söylese belki de gerçeği yansıtmayacak, diyeceğim o ki araştırın, tırmalayın biraz hazır bilgi almak kadar kolay olmaz ama en azında kulaktan dolma bilgilerden daha iyi ve güvenilir olur, selamlar sevgiler.. ✋😃
minona
minona
2 yıl
oas bu gece sana çok ihtiyacım var benim 😢😢
minona
minona
2 yıl
ya şu çamaşırlar yıkanıyo pek hoş, makineyi icat edene de duacıyım 😂 lakin kurutma makinesi olmadığı için o çamaşırları asmaya erinip iki gün sepette durduruyorum, kokuşuyo hâliyle, sonra tekrar at makineye 😱 elektrik, su⬆yazık yani..
minona
minona
2 yıl
mutlu olduğum anlara nazar değecek diye yazmıştım da bi postumda, ne güzel aradan iki gün geçmeden korktuğum şey başıma geldi. hissediyorum ya bi şeyler olacağını ve bu konuda haklı çıkmak beni sinir ediyo nefret ediyorum hissettiklerimde haklı çıkmama!! senin istediğin ne be adam, seni deliler gibi seviyorum, çok içten çok samimi... hoşuna mı gidiyo umursamaz davranmak, çok mu güzel bi şey yaptığını sanıyosun, cool mu olmaya çalışıyosun ilgisiz davranarak, "ne olursa olsun umrumda değil" edasıyla yaklaşmak bana çok mu hoş bi şey ? İçim sıkılıyo, ağlamak istiyorum kendime yediremiyorum kahretsin!! ben iyi davrandım diyorum, ben yaptım ne diye ağlıyosun şimdi diyorum. bir gün bana yakın, duygularıma cevap verir şekilde yaklaşıp, ertesi gün umrumda değilsin tavırların canımı sıkıyo. sana olan zaafımı kullanıyosun haberin olsun. muhtaç kalın geceler boyu ağlattıklarınıza inş. 😢
minona
minona
2 yıl
zaman zaman bazı güzel şeylere nazar değecek diye çok korkuyorum. ya yine eskisi gibi olursa, şimdi mutluyum fakat bozulursa mutluluğum, hele o mutluluğumun menşei hayatımdan çıkıp giderse, bi daha yakalayamazsam aynı heyecanı sevinci diye kendimi yiyip yiyip bitiriyorum. ulan sonra "bu kız niye çökmüş, hayattan bezmiş gibi" aklıma geliyo işte napıyım, kötü bi şey olursa diye düşünmekten kendimi alıkoyamıyorum 😣 bu arada foreveralone, battlefield-miss u şarkıya bittim güzelmiş 👊✌😉
minona
minona
2 yıl
kelebek makarnamı da hazırladım. pardon adı fiyonk makarnaymış ama çocukluğumdan beri kelebek diye diye alışmışım, üzerine sosunu dökmek kaldı. şimdi sıra kek çırpmaya geldi. yalnızlığıma, makarnama ve ekime ortak olmak isteyen varsa kapım açık her zaman :d oas ve acılı şair sizi de çaya bekliyorum haberiniz olsun :d:d
minona
minona
2 yıl
ya bizim bi tane alien'ımız vardı ne güzel uzaylı uzaylı gelir buraya anılarından, hikayelerinden, o gün yaşadıklarından bahsederdi. bazen çok güldürürdü, bazen de "amaaan ne saçmalamış yine bu alien" dedirtirdi sahi nerde bu alien ⁉👽
minona
minona
2 yıl
yahu internet üzerinden kendime kıyafet alıyım diyorum göğüs, bel, basen ölçüleri uyuyo tamam ✅
fakat manken kızla aramızda 25 cm boy farkı var. ulan 1.90'lık kız mı olur ⁉ annen seni uyurken suladı mı naptı kızım, elimde mezura şimdi giydiği tunik dizine geldiyse benim nereme gelir diye ölçmekten ciğerim soldu yeminle 💢🔫
minona
minona
2 yıl
allah'ım bu nasıl üşengeçliktir ki üzümleri bile salkımından koparıp yemeye erinip poşetin dibinde düşen o tane tane olanları avuç avuç alıp yıkıyıp yiyorum 😂😂
minona
minona
2 yıl
masamda oturuyorum. önümde biraz önce hazırladığım sıcak çayım... tatlandırmak için de bi kaşığı bal kavanozuna daldırıyorum, kaşıktaki balı ağır ağır henüz yeni kaynamış olan sıcak çayımın içine yaklaşık 7-8 cm yukarısından akıtmaya başlıyorum. önce kalın bir çizgi halinde bi miktar bal akıyo arkasından da kaşıkta kalmış olan incecik tabaka sıyrılıp akıyor çayın içine, elimle kaşığı bardağın ağzının hizasına getirip döndürüyorum yukarda, akan balın sıcak çayın içinde bıraktığı zigzaglara dalgalara oluşan şekillere dalıyorum. kaşıktaki bal tamamen bitip akışı kestiğinde kaşığı bardağın içine daldırıp karıştırmaya başlıyorum usulca. halen sıcaklığını koruyor, kaşığın bardağa çarptığı anda çıkardığı o ritmik sese takılıyorum rahatsız olduğumu fark edince bırakıyorum karıştırmayı. bir kaşık çay alıyorum bardaktan, yine yukarı kaldırıp kaşığı bardağın içine döküyorum. bir daha alıyorum ve bir daha boşaltıyorum soğutmak istercesine, ne kadar tekrarlıyorum aynı hareketi bilmiyorum, o anda sevdiğim geliyo aklıma. acaba o da beni düşünüyor mu diye aklımdan geçiriyorum. İki gündür doğru düzgün konuşamadığımızı fark ediyorum. acaba ne yapıyor, merak ediyorum. ne kadar da çok özlediğimi anlıyorum onu düşğnürken, acaba diyorum bir gün biz de yeniden görüşecek miyiz, görebilecek miyim onu, içimi ısıtan gülüşünü, deniz mavisi o gözlerini... beraberken yaptıklarımız canlanıyor gözümde. düşünüyorum, unutmamaya çalışıyorum yüzündeki her bir çizgiyi, güzel yüz hatlarını ezber yapar gibi her seferinde aklıma getiriyorum... sonra birden sıçrıyorum yerimden. bir köpek sesi yakınlardan boş bulunup elimdeki kaşığı düşürüyorum, saat bi hayli ilerlemiş soğutmaya çalıştığım çayım da buz kesmişti. çayı o şekilde masada bırakıp odamın yolunu tutuyorum, yavaşça yatağıma girip uyumaya çalışıyorum... boşlukta olduğumu hissederek, her geceki gibi tavanı gözetleyerek...
minona
minona
2 yıl
biraz önce yemek yerken masamda bi karınca belirdi, keşif yapmaya çıkmış herhalde şekerli bi şeyler arıyo 😂 ben de öldürmek için canına kastettim, ama sanırım antenlerine denk geldi hayvan etrafında dönmeye başladı ne ileri gidiyo ne geri, galiba dengesini bozum hayvanın bıyıkları koparılmış kedi gibi gezindi sonra da öldürmeye kıyamadım çok utanıyorum çokk 😣😢
minona
minona
2 yıl
aşıkken de uyunmuyo be, benim gibi uyuyamayıp aşık olanlara selam olsun ✋ bu arada şu karakter sayısını 55'e düşürme zamanı gelmedi mi sayın adminim 😅
minona
minona
2 yıl
madem itiraf yapanlar çoğaldı, ben de bir şeyi itiraf etmek istiyorum 😂
bebekken sürekli uykudan uyandığımda çorabımın biri ayağımda diğeri çıkmış olurmuş, annem de her daim giydirmeye iyi gelirmiş 😃
bu sabah da ilginçtir ki yine aynı manzarayla karşılaştım annem öperek uyandırdı sonra "kızım kocaman oldun ama hala bebekken olduğu gibi çorabının bi eşi ayağında diğeri kayıp 😆" bu böyle sürüp gidecek galiba yatağımın altına kaçan, eşi kaybolmuş çoraplarımı toplayacağım ömür boyu 😂✋
dipnot: çorapsız uyuyamıyorum, her gece mutlaka değiştirir temizlerini giyer öyle yatarım alışkanlık olmuş sanırım 😌✌
minona
minona
2 yıl
madem içini dök... yazıyo ben de dökeyim o zaman, akşam akşam sinir krizi geçirenlere benim de adım eklensin. eski sevgilimden üçtür mesaj alıyorum, birincisini umursamadım, ikincisinde hayatımda biri olup olmadığını sordu beni özlediğini söyledi, üçüncüsünde de yaklaşık iki buçuk saat önce aldım, hata yaptığını bunun farkına yeni vardığını benim onu affetmemi istediğini söyledi. bana yaptıklarını birbir tekrar anlattım ona, gözünün önünde canlansın diye, ikimiz de farklı şehirlerdeydik ben ona rağmen ona karşı sevgimi saygımı kaybetmemiştim, onunla ilgilendim ama o ne yaptı bana hak etmediğim sözler sarf etti beni gözmezden geldi, onun için yoktum sanki, ne kadar çok yalvardıysam da dinletemedim ona çok ağlattı, krizlere soktu beni, çocuk eğlendirir gibi ayrılır sonra hadi tamam gel barışalım eskisi gibi olalım derdi, ben de kanardım tabii, ama ayrıldıktan sonra çok düşündüm kendimi çok yıpratmıştım ve şimdi bana söylediği şey ise seninle mutlu olduğumu ben senden ayrıldıktan sonra anladım, senin sevgine muhtacım söz veriyorum bir daha aynı şeyler tekrarlanmayacak seni çok mutlu edicem sen benim için çok çabaladın bu sefer her şeyi bana bırak ben yapıcam dedi beni kaaaçç ay öncesine götürdü geri getirdi salak bana bi şans ver nolur diye bu kez o yalvarıyo bana "senden başkasıyla yapamam, aklımdan çıkmıyosun başkasını düşünemem." diyo gençler aklımı yitirecem, dertleşecek insan arıyo insan, siz siz olun pişman olacağınız ilişkiye başlamayın gözünüzğ seviyim sonra bakın aradan ne kadar geçerse geçsin bi şekilde izinizi bulup böyle rahatsız ediyolar 😣😤😢😒😵
minona
minona
2 yıl
evet yine alışılagelmiş bi şey şaşırmıyoruz tabii samsun haberlerine 😂😂
tamı tamına 7 senelik birliktelikleri vardı birbirlerine çok bağlıydılar, ta ki adam yurt dışına çıkmak zorunda olana kadar, aşkını sevgilisine yazdığı 36 kıtalık şiirle anlattı, sevgilisi kim miydi ? arabası 😂
"...bagajında vardır havuz korkma kirlenir diye, al o da benden sana hediye."
minona
minona
2 yıl
bu postumda hünerli bayanlara seslenicem, baylar aranızda marifetli olanlarınız varsa siz de kulak kesilebilirsiniz, şimdi arkadaşlar özel misafirlerim gelicek, sizlerden acil olarak aperatif leziz değişik pasta tarifleri almak istiyorum benimle paylaşmak isteyen var mıdır tariflerini yardımcı olur musunuz minonaya 😄😉
minona
minona
2 yıl
"sevdiğinize "seni seviyorum" demeyin sizi sevdiğinden emin olmadıkça."
bunu da buraya minona atasözü olarak bırakıyorum günün birinde minona demişti dersiniz dicem de allah yaşatmasın o kötü duyguyu kimseye, sizlere de sizi sevenleri nasip etsin allah, kalın sağlıcakla omü halkı...
minona
minona
2 yıl
o değil de kışın ortasında kampüste o kar fırtınasının ortasında ayın 8'inde hastahanenin önündeki bursumu çekeceğim bankanın upuzun kuyruğunu bile özledim 😂
seni de özledim gözlerimin içine baka baka durmayıp önümden geçip giden pek sevgili r11 şoförü 😄