pikaccu
arkadaşlar hayatımda ilk defa iddia oynayacağım ama futboldan zerre anlamam, kuponcu arkadaşlar yorumda toplanın acil taktik please 😂😂😂

Yorumlar

aldebaran 🌟
valla ben karşılaştırma yapınca daha beter sonuç alıyorum @easytocome 😂 onun yerine içinden gelen takıma verebilir. öyle daha rahat oluyor bence
pikaccu
@Diyogenes @aldebaran şimdi tam olarak nasıl oluyor bu işler? bi maç oynadım diyelim sadece hangi takımın kazanacağını mı bilmem gerekiyor? yoksa atacakları gol sayısınıda mı tahmin edeceğim? oranı düşük dediğiniz de verdiği ödül mü oluyor?
aldebaran 🌟
bir de üst muhabbeti var. o da maçta 3ten fazla gol olacağına dair bir şeydi diye hatırlıyorum. oldu baya oynamayali. sen ya hangisinin kazanacagini ya da berabere kalacaklarini söylersin. üst muhabbetine girme istersen. ben oynamayali cok oldu. kuponu basit hazirlar cekilirdim ben. arada yapardim zaten. tam biliyorum diyemem
pikaccu
@Diyogenes @aldebaran peki gençler maçları nerden takip edicem bide onu deyiverin hele. ama aptala anlatır gibi anlatın cidden hiç bilmiyorum bu konuları 😂😂
pikaccu
@Diyogenes teşekkür ederim 😊
mimarlique
bundes ligadan uzak dur gerisini zamanla öğrenirsin
dostoyevskismetozel
ingiltere ikinci ligine iyi calis