Beginnerdoctor
anatomi sunumuna baktıkça elendiğimi hissetmem normal mi :(

Yorumlar

LorneMalvo
üreme blogunda baya var :(((( başka da yok.geçen sene çoğu kişi o blokta baya takılmıştı :(( ondan sonra da bir hareket blogu var ki ne ararsan var o blokta :((((