anatomi sunumuna baktıkça elendiğimi hissetmem normal mi :(
Yorumlar
LorneMalvo
@lornemalvo
7 yıl
üreme blogunda baya var :(((( başka da yok.geçen sene çoğu kişi o blokta baya takılmıştı :(( ondan sonra da bir hareket blogu var ki ne ararsan var o blokta :((((
Omü Dedikodu