anatomi sunumuna baktıkça elendiğimi hissetmem normal mi :(
Yorumlar
LorneMalvo
@lornemalvo
7 yıl
@Beginnerdoctor hiç hayırlı olmadı gibi geliyor bana.çok kırılgan oldum.moralim hemen bozuluyor.sen böyle olma ama sana hiç yakışmıyor :(
Omü Dedikodu