gulmeksanayakisiyor
küçükken mahallede arkadaşlarımla taso falan oynardık. hep büyümek, çalışmak isterdim. şimdi ise hep çocuk kalmak isterdim diyorum. bütün saflığımız, temiz kalbimiz çocukken daha güzeldi.

Yorumlar

gulmeksanayakisiyor
ne kadar güzel söyledin. bunları düşünce o kadar haklısın ki , seversin sevdiğinin elini tutmak ayıp derler yanlış anlarlar, büyük bir gelişme olur heyecandan kıpkırmızı olursun için içine sığmaz ama kimseye birşey soylemezsin çünkü ayıptır. daha efendi olmanı beklerler. bir insanı seversin onun için herşeyi yaparsın yeri gelir tartışırsin kavga edersin ayıp derler. buyunce değişen şu oldu hadi ne bekliyorsun yok evlen yok kimse yok mu . sürekli sorarlar ama biriyle konuştuğunu öğrenince ayıp diye bunu yüzüne vururlar. bilmiyorum bence bu hayatta olmak en büyük ayıp galiba.