gulmeksanayakisiyor
küçükken mahallede arkadaşlarımla taso falan oynardık. hep büyümek, çalışmak isterdim. şimdi ise hep çocuk kalmak isterdim diyorum. bütün saflığımız, temiz kalbimiz çocukken daha güzeldi.

Yorumlar

mihrimah🤘
bir el tutmamış olmakta, bu yaşa kadar sevgili yapmamak da, vs...
herkesin ayıpladıği bir şey var ama herkes kızarmıyor