Zeze
her şeyden şikayet eden insanlara bakıyorum da, benciller. her şey onların istediği, söylediği gibi olsun istiyorlar. olmadığında da sızlanmalar, dövünmeler... böyle insanları hayatınızdan uzak tutun, tutalım. mutsuzluk getirirler çünkü 🌸

Yorumlar

bimecnun
belli yüreğinden konuşuyorsun sende ama ben düşmekten kokmuyorum çünkü korksamda fayda etmiyecek biliyorum hani sadece sevmemin fayda etmediği gibi kader kısmet , ben kalkamamaktan korkuyorum hayata tutunacak umudun kalmaz ya ben ordayım ,diyorum ki hani bi kapı kapanınca diğeri açılı veya biyerde kaybedince başka biyerde kazanırsın ya ben nerden tutsam elimde kalıyor baya bi süredir. o yüzden ne yapacağımı bilemiyorum nasıl kalkacağımı nasıl devam edeceğimi neyi denesem fayda etmiyor o yüzden de bocalıyorum .ama sağol söylediklerin için tavsiyen için ☺ @zeze