her şeyden şikayet eden insanlara bakıyorum da, benciller. her şey onların istediği, söylediği gibi olsun istiyorlar. olmadığında da sızlanmalar, dövünmeler... böyle insanları hayatınızdan uzak tutun, tutalım. mutsuzluk getirirler çünkü 🌸
Yorumlar
Zeze
@zeze
7 yıl
söylediklerin doğru bence, haklısın. İşte demek istediğimi elime verdin ☺️ sevdiğin, seveceğin bunların üstüne hayat kurulmamalı bence. biz de varız. bilmediğimiz gelecek için şu anımızı zehir etmek ne kadar doğru ? bilinmemesi umut için güzel bi fırsat 😉 @bimecnun
Omü Dedikodu