her şeyden şikayet eden insanlara bakıyorum da, benciller. her şey onların istediği, söylediği gibi olsun istiyorlar. olmadığında da sızlanmalar, dövünmeler... böyle insanları hayatınızdan uzak tutun, tutalım. mutsuzluk getirirler çünkü 🌸
Yorumlar
bimecnun
@bimecnun
7 yıl
yok sorumlu tutmak için değil , o söylediklerini yapmalıyım ve kendim için yapmalıyım o yüzden yapabilirsem 😊 ve gerçekten teşekkür ederim fikirden çok yardım ettin ☺ @zeze sormadın ama bende mühendisim (elektrik elektronik )
Omü Dedikodu