gereksizz
burda tranvayda şu kızı gördüm beğen ben seni bulurum diye paylaşılmıyo mu

Yorumlar

thor
"yazım kurallarını geçmiştir." şeklinde yazsaydın kimlik fotokopisini bile getirirdim.