geçende ilçemizdeki bir kitapçıya gittim. kitapları karıştırırken, açar açmaz bağlaç anlamına “-de”nin ayrı yazılmadığını gördüm. defalarca okudum farklı bir anlam yok. bu kadar basit bir dil bilgisi kuralını kitap yazabilecek düzeyde birinin yanlış yazması sizce normal mi?
Yorumlar
Zeze
@zeze
7 yıl
soruda hata var. sorulacak soru ➡️ yazar gerçekten kitap yazabilecek düzeyde mi ?
🙏🏻
🙏🏻
Omü Dedikodu