Komutan Logar
geçende ilçemizdeki bir kitapçıya gittim. kitapları karıştırırken, açar açmaz bağlaç anlamına “-de”nin ayrı yazılmadığını gördüm. defalarca okudum farklı bir anlam yok. bu kadar basit bir dil bilgisi kuralını kitap yazabilecek düzeyde birinin yanlış yazması sizce normal mi?

Yorumlar

Zeze
soruda hata var. sorulacak soru ➡️ yazar gerçekten kitap yazabilecek düzeyde mi ?
🙏🏻