çooook uzun zamandır üzerimde bulunan ölü toprağını atmış gibiyim. kendimi doğurmuşum gibi hissediyorum. daha farklı, daha başka bir ben oldum galiba sonunda. İsteyerek olmadı bu başta ama sonra talep ediyor ve farkındalığın arkasından kendinizi değişmiş buluyorsunuz. huzurlu bir his bu. dikenlerimin törpülendiğimi ortada gül gibi kaldığımı hissediyorum sanki. güzel güzel, fazla güzel 🌸🙏🏻
Yorumlar
Zeze
@zeze
7 yıl
lanet şey yaa, çamaşır suyuyla yıkıyorum ellerimi ama kokusu yine kalmış bak 🤦♀️ @ricardoveritas
Omü Dedikodu