Zeze
buradan birisi bana ‘çok sinir bozucu bir mutluluğun var’ demişti. çünkü hep gülen bir insandım. sağolsun o günden bu güne düzgünce yüzüm gülmedi, daha yeni toparladım 😂

Yorumlar

Zeze
@hipokratinyegeni tabi tabi kesin ondan demişsindir sen de 😂