boncukgoz
boncukgoz
1 yıl
bugün bi delilik yapıp e-okuluma girdim.ah ah ne güzelmiş o notlar.şimdi o notlardan eser bile yok.hiç alttan dersim kalmadı şükür.ama daha fazlasını istiyor insan tabi.neyse artık mezun oldum.benim hayatım yeni başlıyor sanırım.diğer mezun olan arkadaşlarım allah yolumuzu açık etsin.
boncukgoz
boncukgoz
1 yıl
sussan aciz sanılıyorsun konuşsan saygısız. kendi haline yaşıyorsun, yine sen oluyorsun söz konusu. insanların kendi hayatı dışında herkesin hayatına söz hakkı var!
boncukgoz
boncukgoz
1 yıl
İlk görüşte "bu bana bakmaz" diyorum hep.bu yüzden mi kaybediyorum acaba mezun olup gidicem hala sevgilim yok. 😄😄
boncukgoz
boncukgoz
1 yıl
arkadaşlar geçen sene 10 aylık bi ilişkim vardı aldattı ayrıldık geçen gün yeni sevgilisiyle gördüm kızda güzel yani bisey diyemem. ama kızıda bir arkadasım tanıyormuş. meğer kızda onu aldatıyormuş. hani diyorum yaptıgını cekiyor ama bi yandan da acıyorum ona. aldatılmak gercekten kötü bi duygu. sen onu bekliyorsun mesaj atsın falan diye ama o bi başkasının yanında. neyse...
boncukgoz
boncukgoz
1 yıl
ya arkadaşlar insan okulu bittiği için bunalıma girebilir mi :( kendimi mutsuz hissediyorum okul bitince ne yapacağım demekten kendimi alamıyorum :( off off ya son derslerime gidiyorum artık o kadar kötü bir durum ki :( insan gercekten bunalıma giriyor.