deepred
hayırlısıyla tüm derslerimizi aldık danışman onayına gönderdik. adam akıllı çalışıp 3 üstü ortalamayla mezun olalım gerisi allah kerim. daha dün gibi ben okulu bırakıyorum diye valizimi topladığım zamanlar şimdi son senemiz
bugün e1 de tatlı mı tatlı şeker mi şeker bi kız arkadaşıyla yolculuk ediyordu. tam karşımda böyle gözleri iri (en aşık olduğumdan). biraz göz göze gelmek için uğraştım fakat bu kız kampüsten meydana kadar arkadaşına hiç susmadan bişeyler anlattığı için bi kere bile dönüp bakmadı. bi kere daha kadın çenesinden kaybettik. üzdü.
geçen sene okula yeni gelmiştik ve ilk bi ay gerçekten de ben nereye geldim dedim tedirgin mutsuz huzursuzdum ama bide bu seneye bakıyorum da okulda ve yurtta vakit su gibi geçiyor. dersler gene çok sarmasada omüye baya ısındım anca ikinci sınıfta 😂😂
deepred
paten yapmak ya da kaymak için oraya buraya paralar odemeyin gelin ziraat fakültesinin önüne beleş istediğiniz kadar kayın. fakülteye girerken rezil olmamak için penguen gibi yürüyoruz. yetkilileri göreve davet ediyorum
bir otobüs camından yazıyorum sana. yanımdan mavilikler uçuyor. aklımda bir parça sen, yetmese de zevk-i sefa içindeyim. yılgın suratlar oturmuş yanıma tedirginlik var yüreklerde. güzel gidişlerin gelir aklıma tebessüm oluşuyor içimde.
r11 kız yurdu yazana binmisim sabah ilk defa tabi muhendislikten ziraata dönecek derken kaptan kırdı saga biyandan derse geç kalma korkusu bi yandan nereye gidiyoruz ziraata ugrar mi acaba düşüncesi otobüste kaptanla ben varız erkek olarak 15.20 de kız bi geldik kız yurdunun oraya 100 kişi otobüs bekliyor doğal olarak hepsi kız bi dolustular ben arada kaldım parfüm kokuları birbirine girdi sabahin 8inde giybet okları uçuşuyor neyseki ziraata geldi kızlardan özür dileyerek indim tabi o kadar kızla aynı ortam da olmak garip bidaha biner misin derseniz yok kalsin derim.
deepred
akşam tramvaydaki kızı bulabilirsem bu şehri sevebilirim atakum belediyesinde indi inşallah onca vakit boşuna bakışmamışızdır
ziraat fakültesi biraz pişmanlık sanki ilk bi girince nereye geldim dedim bide girise traktör çekmişler asabi abiler çuvalları savuruyor okulun belli bölümleri tadilatta içerisi toz toprak ve sistem çok yavaş ilerliyor şimdi oturdum yaktım bi cigara bu 4 sene nasıl geçecek diyorum