muallim
bugün e1 de çok güzel bi haber aldım💜 e1 de çığlık atip zip zip ziplamamak için zor tuttum.telefonu kapatınca ufaktan damlacıklar süzüldü gözümden..tabi insanlara çaktırmadan siliyorum filan ama bu veleti de bi başlayınca durdurmak biraz zor oluyor..neyse ki ineceğim yere yaklaşmıştim..ilk defa mutluktan ağladım..çok garip bi duygu bu..evet arkadaşlar "teyze" oluruyorumm😅💜💜 bu kadar niye sulu gozluyum bilmiyorum ama teyze olduğu için ağlayan tek insan değilimdir inşallah🙊ilginc tarafı ben ablam aramadan önce bir hafta oldu olmadı rüyamda görmüştüm bu haberi..çok mu çok temiz kalpliyim ne😄 simdi yoruma bi şeye malum olurmuş demeyin 🙄👋 neyse hepinize benden çaaayyy, hadi yine iyisiniz😂
muallim
ne güzel demiş atalarımız... aklın başta olduğunu. yaşınızı değil aklınızı büyütün!
muallim
piaget sırf çocuk gelişimini gözlemlemek için üç tane çocuk yapmış.. bunları yıllarca gözlemlemiş.. ve bunu arkadaşı einstein isteği üzerine yapıyor :/ ben daha arkadaşa yerime imza attıramıyorum helal vallaha 😒 bu devirde kanka bulursun ama bi piaget zor bulursun gönüllll 🙄
muallim
alarmı yanlişlikla 1 saat erkene kurmuşum sabah hazirlandim filan baktim saat hala erken..sonra dank etti tabi amaa olan oldu:/ bir saat ne demek yaaa..ben 5 dk daha uyumak için kirk takla atan ben 1 saatlik uykudan mahrum kaldim..bütün gün o bir saatlik uykuya hüzünlenerek dolaştım, dolaşmaktayim...
muallim
çapkinnnn...yok canım sende daha neler😂😂
13. Burç
yay: İlişkilerde ciddi olmayan, sadakatsiz taraf gibi görünebilirsiniz. bu sizin neşeli ve biraz da çapkın görünümünüzle ilgili olabilir. ancak birini sevdiğinizde gözlerinize adeta mil çekilir ve başka kimseyi görmezsiniz. tarafınızca sevilen kişiler gerçekten çok şanslılar.
muallim
geçen yine otostop çekiyorum. şaka yaaa ilk tecrübeydi ve ben çok karşı çıkan bi insanım otostopa. bana otostop çektiren hayat size neler yapar gençlerde dikkat edin. yol kenarında üç kız sap gibi yürüyoruz, baktık olmuyor böyle:/ yanımızda ki kız tecrübeliymiş baya "özellikle yasli başlı adamlari ve aile arabalarını durduracaksin” filan diyor.. neyse ben utanıyorum tabi bu elini kaldirdikça, geride duruyorum biraz 😂 2 araba geçti ikisine de kaldırdı bu ikisi de aile arabasiydi ve doluydu.. o sıra da köpek havladi biz köpek sesini duyunca birbirimizin üstüne atladik sonra arkaya bi döndük ultra lüks araba 😍😂 bi tane teyze "kızlar nire gidiyonuz gelin götürek" demesin mi.. ben zaten teyze ile amcayi görünce allah gönderdi sizi diyip atladim arabaya 🙊 amcalarin işi turkiste olmasına rağmen bizi yurdumuza kadar biraktilar.. İlk otostop maceram bi daha yaşatmasin allah... o araba durdurma olayı acayip gergin bi olay.. millet bu şekilde nasıl dünya'yi geziyor helal valla..
muallim
mezun olunca özlemeyeceğim tek şey sınıfımdaki canlılar..
muallim
kum... güneş... sahil... kuşlar... kpssssssssssss...
hayat çok güzel beee😒
muallim
evet metro mağdurlarinda bugun..
ya her şeyi anlarim da 20 dk öncesinde gelmeme rağmen yolcu almadan gitmek ne demek ya👿 şerefsizlik tamamen başka hicbir şey değil!
muallim
yemek masasını hazırlarken kaşık yere düştü..ben de kardeşimin önüne koydum çaktırmadan..yaklaşık iki saattir vicdan azabı cekiyorum:/kardeşimin yüzüne baktıkça aklıma geliyor.. allahım affet:(
muallim
kankim arıyor ders çalıştığımı belli etmemem lazım inek demesin...

kankim: nasılsın...
ben: (a-b)³= a³ - 3a²b +3ab² -b³
muallim
geceye notum: uzun saçlariniz varsa kestirmeyin😭😭😭 saçlarimi çok özlüyorum üühüü ühüü..bir hafta onlarsiz bir sene gibi geçti😞 saç uzatma taktikleriniz varsa ben buradayım😞
muallim
20 saatlik yolculuk başlasın bakalım😩 üst geçitten geçerken korkan ben uçağa artık sıcak bakmaya başladim🙄 ama sadece bakarım yani hiçbir kuvvet bindiremez 😄neyse biraz kestireyim 10 saat uyusam yolun yarisi bitmiş olur😒🚌
muallim
bugün kedi evine gittik ben kedileri filan mincikliyorum mama filan veriyorum..oradan da başka bi ziyaretçi kadın "bunlara gelen giden mama verirse böyle olmaz ki " demesin mi🙄 ah bu anneler yok mu💜bu arada kedilerin hepsi van kedisiydi, o gözler o tüyler...aşık oldum resmen😍
muallim
ablamla kartopu oynayalim dedik... hoplayıp zıplarken sen telefonu düşür kar da yaklaşık 30cm var. dedim hayatta bulamam ben bunu gitti dedim yani.. neyse iki üç kere turladim olduğum yerleri.. sonra bi ayatel kursi okuyayim dedim duanın yarısına gelmeden elimi bi anda kara atma isteği geldi veee o an 💜 telefon elimde 😂 10 yil yaşlandim ama geçen 5 dk içerisinde 😂telefon öyle bi girmis ki görünmüyordu bile duanın gücü diyip kaçiyorum..hadin bakalım ateistler bunu da açiklayin😂😂
muallim
sözüm meclisten dışarı ama bazı erkekler çok iğrençsiniz.. arkadaş cevremin hepsine yürüyor bunu bildiğimi bildiği halde bana da yürüyor..mide bulandiriyor boyle tipler 👊 bi insan bu kadar da maymun iştahlı olmaz ki ayıp be! simdi yoruma bazı kızlarda şöyle boyle diye hiç yazmayın beyler o kızları da biliyoruz biz merak etmeyin
muallim
akşam yemek yapayım dedim tencereye yağ yerine fairy koydum... teşekkürler devlet baba!
muallim
geçen yaz küçük gösterdiğim için galiba liseli bi genç numara mi istemişti😶 benim tepkim de "agudik bugidik büyüde gel abisi" olmuştu😂 ahini aldım sanırım çocuğun aşk hayatım agudik bugudik bi şekilde ilerliyor ya da ilerlemiyor😑
muallim
kpss çalışmadan atanmanın yolları... enter
muallim
varım sinemaya gidem tek başıma korku filmi izliyem..sonra da yurda dönemiyem😂
muallim
muallim
@muallim
Neyse ki gülmek bulaşıcı👻🤓
2015 Girişli