Snake
artık bitsin, baymadı mı, ölüp ölüp diriliyorlar vs vs konuşanları hep duydum da ulan başka hangi dizide scoobynatural gibi bir bölüm var bea...
Snake
vay be friend-zone'un artık resmi şarkısıda var

Snake
şu kötü günleri bir atlatsak da ileride daha kötü günler var...
Snake



düzeni gereği zamana çok bağlıyız ancak artık başlangıçlara ve sonlara inandığımdan pek de emin değilim...
Snake
romeo ve juliet en sevdiğim aşk hikayesidir öyle ki aşık olduğunuzda, kendinizi öldürmek en iyisidir.

sadri reisin sözünü hatırladım bir an;
öpüşecek birini aramadık
bizim için ölsün de demedik
hani biraz sevse, üstünü biz tamamlardık
Snake
benimle sevgiliyken bana dünyam diyordu 2 yılda dünyam dediği 9. kişiymişim
meğerse hanım efendi güneş sistemi kuruyormuş...
Snake
üniversiteye başlayıp 3-4 ay içerisinde ruh eşini bulabilen insanları anlayamıyorum. benim merkez öğrenci işleri binasını bulmam 4 yılımı aldı aq.
Snake
yemin ediyorum bıktım lan bu flörttür sevgililiktir
beni seven varsa çıksın söylesin başlatalım nikah işlemlerini
Snake
2018'e başka biri olarak giriyorum yeni yılda şunlar şunlar olsun diyenlere hastır demek istiyorum
ne önemi var lan bugünün dünden ne farkı var bugün değişmeyen yarın değişecek mi
2018 geçen yıllardan çok mu farklı olacak aynı boktan ya da aynı güzel hayata devam edeceksiniz bir bok değişmeyecek kandırmayın kendinizi
Snake
yok olmuyor kime gönül versem parçalayıp bırakıyor nedenini anlamış değilim ama öyle. sağlık olsun denemeyeceğim zaten bir daha, her seferinde acaba olacak mı bu sefer ki gerçek mi diye debeleneceğime ölümü beklerim kendimce.
haydi kalın sağlıcakla sizde.
Snake
nasıl bir ruh halindeyim, bilemiyorum. buruk sevinç dedikleri bu olsa gerek. depresyonumdan çıkıp ayırdı beni, bol bol ders çalışmamı tembihledi, şu hayatta geçirdiğim zamana neşe kattı.
fedakarlık etti, benim için ya benim için.
pattes burnunu sevdiğim nelere kadirsin, seviyorum seni, bil isterim.
Snake
stajı geçtim bütlerden önce bir denize gireyim dedim önce yolda terlik parçalandı, yalın ayak terlikçiye gittim, sonra aküsü boşalmış araba ittim. bir denize gireceğim diye ne bu çile karma
Snake
Snake
ulan zorla sövdürecek bu hocalar, bu yaz sıcağında çalışıyorum eyvallah, listenin başındayım diye her sözlüye ilk giriyorum haydi onada eyvallah. ulan kavat herif benden sonra girenler soruları cevapları öğreniyor biliyorsun, ilk girince ne çıkacağını bilmiyorsun heyecan oluyor, küçük hatalar yüzünden kağıdı geçersiz saymak nedir?
senden doktor mu olur diyo pezevenk birde, senin gibi daha insan olmamış hergeleden olursa benden adam gibi doktor olur.
elinde not kozu olmadan böyle konuşsana, benim yerimde sen olsan bakalım gram ders çalışabilir misin? kaç yılımı ben bu yola adamışım, gençliğimi vermişim senden doktor olmaz diyo, hasiktir pezevenk seni...
Snake
canım hocalarım tatile çıkacaklar diye büt tarihlerini öne çekmişler. sanki biz zevkimize 20 temmuz'a kadar sınav çalışmak istiyoruz.
Snake
evin yanında inşaat var toz gelecek diye cam açamıyoruz, birde üstüne ders çalışmaya çalışıyorum.
kafenin birinde ders çalışan görürseniz bilin ki benim
Snake
profilinde gördüm bu sözü, fırsat bile vermedin iki kelama zalım, neyse nasip diyelim sineye çekelim
Snake
ygs - lys sonuçları açıklanmış, bir heyecanla gidip ps3'ü almıştım. sorun yanında gelen lbp dışında oyunum yoktu ama birkaç gün sonra doğum günümde arkadaş yurtdışından mgs'yi getirmişti. -ki gariptir yazın ortasında olduğu için hiç doğum günü kutlamamış biriyim neyse eller titreye titreye blurayi kutudan çıkardık, zamanın nintendo & atari alışkanlığı bir üfledik ve ps'ye taktık. oyun deyip geçmeyin sadece şu menüdeki sanatsallık yeter ya bence

Snake
reisin en ciddi aksiyon filmi olacak, şimdiden heyecanlandım