anonim
anonim
2 yıl
biraz önce eski sevgilimin annesi aradı 'kızım oğlumla tekrar beraber olsan seni istemeye gelelim biz seni çok seviyoruz terbiyelisin saygılısın senden iyi gelin mi bulcam ben bidaha düşünün gözden geçirin biz babasıyla çok düşündük sana bi daha soralım dedik senin fikirlerin bizim için çok önemli 'dedi.' teyze oğlun beni aramıyo sormuyo bende armıyorum sormuyorum ben ondan bi adım bekledikçe ortalıktan kayboluyo bende onu arayıp yaraları tekrar kanatmak yerine unutmayı tercih ettim iki senemi silmeyi tercih ettim (nasıl dedim hala bilmiyorum)' dedim. kizim evlenİn mutlu olursunuz sİz çok yakişiyosunuz dedİ teyze oğlun nerde dedİm uyuyo dedİ güldüm İyİ geceler dedİm kapattim. lan güler misin ağlar mısın sızlar mısın çıldırır mısın ? sen aylarca elinde telefonla bekle aramasın sormasın umurunda bile olmasın anası arasın oğlumla evlen desin oğluda uyusun komİksİnİz lan hepİnİz çok komİksİnİz bİ çikin hayatimdan yeter biktim

Yorumlar

ejderiyaci
ejderiyaci
2 yıl
öyle arayınca olsaydı her şey santral kurardım.
anonim
anonim
2 yıl
halimize şükür
sempathicoo
sempathicoo
2 yıl
annesi dediyse evlen onunla bence boşa aramaz annesi ;)
kizlarinunutamadigicocuk
anne inşallah sen değilsindir bende tam yeni gelin bulmuştum sana 😄
anonim
anonim
2 yıl
annesiyle mi evlencem niye annesinin kararıyla hareket edicem ben ondan bi hareket bekliyorum ama beyefendi uyuyo evcilik mi la bu ?
anonim
anonim
2 yıl
allah'ım sınıyo musun yarabbim ya.. benzer bi durum bendede var. mal bunlar ya... komple yakcan bunları .
mkykaa
mkykaa
2 yıl
millet kaçar seneleri çöpe atıyo 2 seneyle bişey olmaz bunlar deyip durmayın genelleme yapmayın bütün erkekler gördükleri her kızı yatağa atma çabasında değiller kızlar çok masummuş gibi konuşuyolar bir de
anonim
anonim
2 yıl
geçmişe göm kardeş