hayirlisi
hayirlisi
1 yıl
bi hata yaptım ve bi ton çay içtim. çay içince uykum kaçıyor ve daha çok düşünmek zorunda kalıyorum. düsününce gecenin karanlığına daha çok adapte oluyorum. adapte olunca daha derinlere dalıyorum. derinler iyi değiller. derinler sırlı ve çözüme muhtaçlar ve ben artık cözmek istemiyorum. hani bi seyi sürekli yapınca mideniz bulanır ya öyle bir şey. bazen kafam olmasa daha rahat yaşardım diyorum. kafasızlık rahatlık oluyor. sorgulamadan önüne geleni ye. karşılaştırmadan önünü sonunu yaşa. basit iş. ya da bilim adamları beyin uyuşturucu falan icat etsin. antidepresan gibi kilo aldirmayandan. bilmiyorum. bilmediğim gibi utanmadan bilmek istiyorum. şu konuda şurda asılı kalsın diyemiyorum. başıma geleni neden sonuca bağlıyorum. ne gerek var? bu kadar kendimle ve tek kalmaya. çok fazla haşır neşirim benligimle hep ondan oluyor bunlar. hele bu aralar. gerçi hep mi böyleydim? sanırım hep böyleydim.

Yorumlar

cevher
cevher
1 yıl
hatalar yaparak doğrulara ulaşabilirsin hatalarını çok takma diyecem ama sen beni dinlemeyeceksin :)
yonderly.
yonderly.
1 yıl
değil mi? niye dinlesin ki. :d
hayirlisi
hayirlisi
1 yıl
ben dinlesem kafam dinlemez :) bi de takma deme bana ne olur yapamadigim ve ulasamadigim tek yetenek :)
Saçın Bozulmuyor Mu?
yaa takmaa hayat güzel... ✌😁 inan bi takmasan biseyi kafana işte o zaman senden mutlusu olmaz, şahsen biseyi kafama takamiyorum, takmiyorum nasil beceriyorum bilmiyorum ama çok iyi oluyo :))
hayirlisi
hayirlisi
1 yıl
o zaman bana yanaşma plss hic hazetmem boyle neseli insanlardan. benim acı cekmek icin sebeplerim var ve takmicaksin kelimesi takmamam icin bi sebep degil. yapı meselesi diyelim :)
Saçın Bozulmuyor Mu?
böyle insannlara daha çok yaklasiirim çünkü hayat enerjisi, mutluluk gerek 😊😊😊 sen de mutlu ol be yasin genç omuzlarini haafiflet
hayirlisi
hayirlisi
1 yıl
enerji santrallerim arızalı benim :) yaşım genç olduğundan zaten kendime gelmem için zaman lazım sanırım. sen yine mutlu ol tabiki ne güzel.
Saçın Bozulmuyor Mu?
çevremi de mutlu görmek istiyorumm.. :) senin de mutlu olacagini biliyorum.. kendini mutlu etmek icin cabala, cevren de mutlu olur.. tamam zamana inancini birakma :)