berelideli
berelideli
1 yıl
röraydınlar dedikoducular. bugün vizeler bitiyor. herkese benden çay. cidden beni bulun, çay benden.

Yorumlar

jolie
jolie
1 yıl
seni bulmaya sarfedeceğimiz çabayla semaver yakarız😶
muhendisss
muhendisss
1 yıl
saat 5 te yaşamda o zaman.
berelideli
berelideli
1 yıl
@jolie o zaman ben sizi bulurum :d
berelideli
berelideli
1 yıl
@muhendisss bak ciddiye alırım ama
hector
hector
1 yıl
teşekkurler. bizimkiler de bitti. sana donuste kahve ismarlayayim 😀
onumarkamsobee
oho hooo o zaman çarşamba'ya gel bereli, ben sana kantinden cay ismarlayayim daha kolay:d
berelideli
berelideli
1 yıl
@hector yalnız yemek içmek olunca ben sözleri unutmam :d
berelideli
berelideli
1 yıl
@onumarkamsobee zaten sıkılmaya başladım. bak gelirim
arendtinsigarasi
ya ama ayıptır yahu @berelideli güzel sanatlara gel sana ben çay ısmarlıyıcam! vizelerin şerefine
berelideli
berelideli
1 yıl
@arendtinsigarasi ohoo bugün de teklifler teklifler üzerine.
arendtinsigarasi
@berelideli bizde söz bir kere çıkar, kabul edene, vizelerin şerefine 🐥
berelideli
berelideli
1 yıl
@arendtinsigarasi normalde hayatta reddetmem ama azıcık uyumam lazım benim. ama başka zaman için sözünü alabilirim :)
arendtinsigarasi
@berelideli memnuniyetlee, bekliyorum 🙋🏻
hector
hector
1 yıl
@berelideli her zaman kapimiz açık. sosyalleşelim yani 😀☺😊
berelideli
berelideli
1 yıl
@arendtinsigarasi tamamdır anlaştık :)
berelideli
berelideli
1 yıl
@hector ben buradakileri çay içmek için toplarım artık
onumarkamsobee
gel gel. pazartesi beklerim. bugun kantin kapanacak. kantine gel ablaya burada kiz varmis de o çağırır beni :d
berelideli
berelideli
1 yıl
@onumarkamsobee abla burda kız varmış dediğimde zaten deliyi tanımış olursun :d
onumarkamsobee
şaka bir yana bereli beni tanımazlar. ben de okulda olmam zaten. kusura bakma :)
hector
hector
1 yıl
@berelideli sen ekibi topla her turlu hallederiz. omu dedikodu bulusmalari 😀☺😊👏📲
berelideli
berelideli
1 yıl
ne kusuru yahu. canın sol olsun @onumarkamsobee