bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
anılarımla burayı doldurmayı hedefliyorum bugün😂 çünkü çok sıkıldım. neyse bir gün kuşlara yuva yapmak icin koyuldum yola. gittim saman falan aldim bunlara yuva yaptim ustune pamuk koydum ki kuşlar rahat etsin falan. boyle heyecanliyim iste. ertesi gun gidicem bakicam kuş olucak ya ondan bu heyecan. neyse bir gittim pamuk bir tarafta samanlar yok. sonradan anladım samanı inek yemiş çunku ben yuvayi yere yapmistim saglam olsun diye. yaa fazla zekiydim o zamanlar iste neyse o gün ben bir üzül bir üzül kuşun yuvasını yediler diye. sonra gecti tabi ama akıllandım yani yuvayı yukarı yapmamiz gerekiyormus aklınızda bulunsun😂

Yorumlar

masal
masal
1 yıl
@bitmishaziran yazin iyi geldi yuzum de bi tebessum olusturdu tesekkuler ;)
orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
verdiğin bilği için teşekkürler @bitmishaziran aklımdan hiç çıkmıycak 😂😂
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
rica ederiim 😂 @masal
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
bir faydam olduysa ne mutlu bana 😂😂 @orlitorenk
orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
sen ne diyosun ufkum açıldı 😂 @bitmishaziran
bitmishaziran
bitmishaziran
1 yıl
yaa işte bu zekamdan faydalanın diye hep bunlar 😂 @orlitorenk