anonim
anonim
1 yıl
kizlar kusura bakmayin ama simdiki erkekler bakmiyo etmiyo diyosunuz oranizi buranizi aca aca alistirdiniz milleti. goz alisti daha merak uyandircak yer birakmadiniz ne var ne yok goruyoruz zaten. hatta simdikiler teklif bile ediyo.

Yorumlar

foreveralone
foreveralone
1 yıl
aha şimdi sictik. 400 tane kız için "hepiniz aynısınız" malzemesi verdin. valla ben böyle değilim
artemis
artemis
1 yıl
bırakın tutmayın küçük enişteyi aksjnsksk ya milletin giyim tarzı,yaşam biçimi,davranışları,kelimeleri sizi neden bu kadar rahatsız ediyor anlamış değilim.her açık giyinene de bilmem ne muamelesi yapmayınız.bu arada açıklığı burda ne derecede adlandırdığın da önemli.askılı bi sey giyse açık beli açılsa açık dar giyse açık bu ne ya.göz alıştı bakacak yer kalmadı diyorsun da burda sorun kendinde hic olmuyor mu.demek ki sadece oraya bakıyorsun sen de.neyse ya ben bunu anlamadim aksbjsks
badgirl
badgirl
1 yıl
bu paylaşım beni pek ilgilendirmiyor çünkü uzaktan yakından hiç bir alakam yok anlatılanlarla bunu niye diyorum çünkü yorum yaptıktan sonra niye üstüne alınıyorsun gibi saçma yorumlar yapılabilir. ama merak ettiğim ve sinirlendiğim bir şey var. kızlar oralarını buralarını aça aça merak edilecek yer kalmamış mış bu nasıl bir şey ya nasıl bir kafa... diyecek söz yok pes yani.
Yabadabadu 🔥
herkesin hayatına kimse karışamaz 😌 ve ilaveten bazı konularda haklı olsanda, kelimelerini düzgün seçmelisin.
anonim
anonim
1 yıl
bende başka anonim bi erkek olarak şöyle bi gorusum vardır,


50saniyeden itibaren izlerseniz , hatta belki en baştan, ne demek istediğimi anlarsınız umarım, bu da benim nacizane gorusum ,