blackimpala
blackimpala
1 yıl
arkadaşlar bir erkeği kendinizden nasıl soğutursunuz ciddiyim lütfen gerçekten ilgilenenler yoruma gelsin :d

Yorumlar

orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
çocuğun yanında geğir osur balgam at al sana +9 soğutma itemleri 😂💪🏽
imhotep
imhotep
1 yıl
aldat. hala soğumuyorsa allah ıslah etsin.
blackimpala
blackimpala
1 yıl
kendim soğurum bunları yaptıktan sonra 😆 @orlitorenk aldatmak karaktersizlik değil mi? @imhotep
1 yıl
durmadan ilgi alaka göster bunalt kendisi gider herseyine karış :)
orlitorenk
orlitorenk
1 yıl
şaka bir yanada @blackimpala hiç ilgi alaka gösterme onu görünce ıyy mıy de hadi gidelim buranın havası değişti falan de. açıkçası bana sevdiğim kız bunları dese nefret etmeye başlarım tekrarlasa laflarımla döverdim yani. bak yeminle yazarken bile bir tuhaf oldum lan 🤔
zaliminkizi
zaliminkizi
1 yıl
kaçan kovalanır kaçarsan kovalar o yüzden onu bunaltacak ne kadar şey varsa yap. hoşuna gitmeyen hareketler yap. ona erkek muhabbeti yap. gözünde küçük olduğunu belli et.
imhotep
imhotep
1 yıl
@blackimpala şakasına diyorum ya tabiki öle. İstemıyorum de kes at yapcak bıse yok.