anonim
anonim
1 yıl
keşke intihar etmek günah olmasaydı. ben de bi acayip insanim. yediğim haltlar yeterince cehennemlik olmamı sağlamış hala yasamaya devam edip neyi kanitlamaya çabalıyorum anlamadım. derdim mi ne. uyduruk bir sey. yalnizlik. tek bir tane dostum yok. o kadar kotu biri misin? intihari dusunecek kadar kotu biriyim ama arkadassiz kalacak kadar kotu biri degilim. degilim bence. neyse. siz de umursamayın beni.

Yorumlar

anonim
anonim
1 yıl
lisede 4 okul değiştirdim ünide 3. okulum olacak bu sene omü. dolayısıyla benim de arkadaşım yok. bütün sosyal medya hesaplarım kapalı whatsapptan sadece ablamla konuşuyorum 2 aydır hiç dışarı çıkmadım gayet de mutluyum. la yoksa bende mi var sorun çözemedim. neyse ölme boşver, diğer tarafta yanma bi iki sevap kap da git nskxkxskjx yalnızlık çok güzel be sadece değeri bilinmiyor dostlarım, kendimi teselli mi ediyorum bilemedim. neyse yaşamaya devam et, mutluluk seninle olsun.
denizci
denizci
1 yıl
sen suraya adini soyadini bi yaz bak bi alamet arkadasin olmuyo mu :))
anonim
anonim
1 yıl
benim gibiler de varmis vay be
mizacimsert
mizacimsert
1 yıl
1. cehennemlik olduğunu kim garantiledi
2. kötü insan bu dünyada yalnız kalmaz, iyiler yalnızdır.
3. müslüman umut ile korku arasında yaşar.
4. İntihar etmeyi düşünecek kadar yalnızsan eğer buradan her daim seni dinleyebilirim.
hiçbir şey, hiçbir kimse sana emanet edilenden daha kıymetli olamaz. güzel düşünürsen her şey güzelleşecektir.
seyyah
seyyah
1 yıl
İnsanin gönlü yorulunca dünyanin pek bi önemi kalmıyo derler ya kardesm işte o safhadasın. en büyük silahin sabır başka ne desek boş sabret ve inancını kaybetme👋
anonim
anonim
1 yıl
kim garantiledi diyor ya gülmüşüm orda bi de, sen bana yorum yapma arkadaşa yorum yap seninle muhattap olan yok.
anonim
anonim
1 yıl
tesekkur ederim en azindan ciddiye alan birileri oldu. bu da bir sey.. @anonimbayan @mizacimsert sana yorum yapmamis bana yapmis ben kendim dedim zaten cehennemligim diye. gerginlik olmasin.
anonim
anonim
1 yıl

mesaj sahibi anonim tövbe kapısı bu günler için açık , kuran da 'kim yaptığı haksızlıktan sonra tevbe eder, halini düzeltirse, şüphesiz allah, onun tevbesini kabul eder. çünkü allah bağışlayan, merhamet edendir'. mealinde ayet olduğuna göre intihardan önce tövbeyi dene😃
anonim
anonim
1 yıl
@anonimbay tesekkur ederim bana boyle bir yorumda bulundugun icin. bazen dusunduklerimi fazlasiyla abartiyorum istemsiz olarak.belki de benim icin kirilma noktasinin zamani gelmistir.