blackimpala
blackimpala
bir şey itiraf edicem, gülmeyin. bir ara slenderman efsanesi vardı bilen bilir. ben bi ara bu mahlûkatı falan baya araştırdım yazılar videolar olsun. sonra paranoyak oldum geceleri odanın ışığı açık ve de sabaha kadar müzik dinleyerek uyuyordum korkudan. şuan aklıma geldikçe gülüyorum sizce gerçek mi? 😂

Cevaplar

snorlax
snorlax
ya ama yapma ben unutmuştum onu 😂 bu ve benzeri bazı şeyler aklıma geliyor uyuyamıyorum hala arada 😐
darkpassage
darkpassage
ben hala korkuyorum ondan.
anonim
anonim
kamu spotu: acilen supernatural'ı bırakmalısın.
blackimpala
blackimpala
aynen anonim aynen 😀 @anonim_bay
blackimpala
blackimpala
gerçek değildir ya o bir gulyabani değil hani 😂 @snorlax @darkpassage
calimeroo 🤕
calimeroo 🤕
oyun değil miydi o yaa 🤔🤔
darkpassage
darkpassage
yav gece gece... gulyabaniden de hala korkuyorum ben sağol hatırlattın.
anonim
anonim
kızın nicki bile impala sen acilen diziyi bırak 😂 jensen ackles evli bu arada adama yürümeyin gari 😂😂
snorlax
snorlax
umarım 😂 bir ara bayağı gerçekti benim için zira
blackimpala
blackimpala
bak hak veriyorum sana iyice senaryoyu batırdılar ama impala efsane ona laf yok 😂 @anonim_bay
blackimpala
blackimpala
sonra gerçek olduğuna dair haberler çıktı falan @calimeroo
blackimpala
blackimpala
müzik dinle sabaha kadar ben öyle yapıyordum 😂 @darkpassage
junioronq
junioronq
aslında bu yaratıklar barney'in tavsiyesine uyup saç sakal kesip,takım elbise giymiş yetilerdir.bu yetiler saç sakal kesince daha kötü göründükleri için yüzlerinin görünmesini istemezler.o yüzdendir ki uzaylılarla iyi geçinirler.
blackimpala
blackimpala
uzaydayız herkesin kafası karışık.. @junioronq
johnwincester
johnwincester
onceden bendede vardi 😂😂
blackimpala
blackimpala
efso korkuyordum 😂😂 @johnwincester
johnwincester
johnwincester
son bolumleri izledin mi @blackimpala
blackimpala
blackimpala
İzlemem mi karın geri geldi ajejejdjdj @johnwincester
johnwincester
johnwincester
karim geri geldi tekrar gidecek @blackimpala