anonimum
anonimum
eve gelirken tramvayda şöyle bir olayla karşılaştım anlatmak istedim. bi amca bide liseli olduğunu varsaydığım temiz yüzlü güzel giyinimli bi kız karşı karşıya oturuyodu. bende amcanın olduğu tarafta ayakta duruyordum. amcanın elinde büyük ekranlı bi telefon vardı. normalde yapmayacağım bişey yaptım ve telefonuna gözüm ilişti ulan bi baktım kamera açık karşıdaki kızın fotoğrafını çekmeye çalışıyor. öyle bi göz hapsine tuttumki o herifi dik diiik baktım resmen çekemesin diye. baya uğraştı evirdi çevirdi telefonu yukarı doğru falan kaldırdı. en son bana baktı farketti tabi dik dik baktığımı ne yapacağını bilemedi kamerası açık halde telefonu kulağına götürdü aptal çekemedi büyük ihtimal ama çok sinirim bozuldu arıza çıkarmadım. amcada kızda bende aynı durakta indik. kızı durdurdum dedim şu amcayı tanıyor musun yok dedi anlattım durumu fotoğrafını çekmeye çalıştı haberin olsun dedim. kız bişey demedi. birazda çekingendi galiba bilmiyorum. adamda bi anda gözdem kayboldu. ulan arıza çıkarsam adam fotoğrafı çekti mi çekmedi mi bilmiyorum elimde delil yok. kaldım öyle. ya bilmiyorum dikkat edin böyle şeyler yapmaya çalışanı görürsenizde uyarın rezil edin bişey yapın yani. ben şuan tramvayda onu rezil etmediğim için pişmanım. rezil şey.

Cevaplar

cailloo
cailloo
hiç sorma ya her geçen gün ortaya daha çok sapık çıkıyor. kökleri kurusada kurtulsak bu sapkınlardan.çoluğumuzu çocuğumuzu nasıl bir ortam da yetiştiricez
1n23456
1n23456
okuyunca bile insan sinirleniyo boyle serefsizleri yasina bakmadan patara kutere dayak manyagi yapacaksin
anonim
anonim
sapıklarr iyğ
cendelkafkas
cendelkafkas
dayı azmış dndksosospwjdbdıqdnxgofpd
1n23456
1n23456
lan bide ne dicem telefonu kulagina goturunce seni cekmis olmasin .s
mademoiselle
mademoiselle
ben de memlekette otobusteyken amcanin biri ayakta gidiyodu biz de ayaktaydik neyse adamin kolu tenime degiyodu. hadi kendimi cekiyorum daha da yaklasiyo. neyse sinir oldum baska tarafa gectim. ay sonda baska kizin onune gecti kiz rahatsiz olmaya basladi terledi falan. neyse sonra erkek cocuklu bi teyze geldi. oh iyi dedim kiz rahatlar. ay sonra sen p*ç kadina arkadan dayamaya calisiyo goz gore gore nasil sinirlendim bi bakislar atiyorum herkes anladi o hala muş.... neyse teyze de rahatsiz olmaya basladi dedim teyze buraya gel. ay kadin nasil mahcup oldu. adami orda bogasim vardi. ben de sustum. sadece magdurlari uyarabiliyoruz... uzucu...
anonim
anonim
@unni bunu yapan bazı kadınlarda yok deil ama kendimi cektikce geliyo cektikce geliyo sinir oluyorum allahımya
anonimum
anonimum
@1n23456 yok beni çekmedi eminim o açıdan beni çekemezdi o yüzden rahatım orada afalladı sadece