anonim
anonim
9 ay
öyle wow be.! yakışıklısı değilimdir ha sadece gülümseyişim güzeldir şuana kadar etkilemediği bir kız da yoktur neyse. sevgilimin bana dediği bir şey vardır gülümseyişin en etkili silahın senin, tabi insanın bi gururu okşanmıyo da değil şımarıyoda falan işte ben böyle güzel gülümsediğim için sevgilimle kavga ettim. çünkü o uzakta aynı şehirde değiliz kıskançlık tavan benim hatunda, o istiyor ki hep etrafa asık suratlı gezeyim bir ona gülümseyeyim. bu kızların kafaları nasıl çalışıyor hala çözemedim kardeşim ya, geldik kaç yaşımiza çözemedim valla bi değişik oluyo bu kızlar😥😥😥

Yorumlar

naberdiyeceksiniz
çözdüğümüz anda kaybedicez bence aklımızı o yüzden böyle iyi kurcalamamak lazım sgsjsjsjs
anonim
anonim
9 ay
bunda çözecek ne var kardeş kızın gülüşü de silah olacak derecede güzel olsa sende istemezdin(tabi kıskanç bi kişiliksen)
kizilkivircik
arkadaş bu kadar kıskanıyorsa mutlu ol bu derece kıskanan birinin ne kadar çok sevdiğini bilemezsin böyle birşey yaşadım bilirim helal olsun 😀
anonim
anonim
9 ay
@kizilkivircik böyle bir şey yaşadım derken bitmiş galiba o şey.... biliyorum ya beni ne kadar sevdiğini aynı şekil de bende onu aşk güzeldir doğru kişide😇😇
kizilkivircik
bitmisse sevmiyorumdur 😂 seni ne zaman sevdim haberim yok
anonim
anonim
9 ay
@kizilkivircik asdfghjj ben onu sevdiğim kız için söylemiştim yanlış anlaşılma var orda😅
kizilkivircik
ulan bende dedim yine mı yakalandim😂
anonim
anonim
9 ay
@kizilkivircik sen beni eski sevgilin falan sandın galiba asddfg😁 yok valla seni tanımıyorum kimsin nesin bilmem😅