anonim
anonim
hayat çok güzel falan de mi? gezip tozmalar alışverişler konserler vs. eğlenin ne güzel. tadını çıkarın üniversiteli olmanın. memleketten tanıdıklar diyorlar ki üniversitede ne yaptın yaptın sonradan imkanın olmuyor vaktini dolu dolu geçir diye. lan arkadaş bilmiyorlar ki param yok bunların hepsi para ile olan şeyler. tamam arada konuşurken soruyorlar bir ihtiyacın var mı diye ama ben nasıl para isteyeyim onlardan. babamdan bile isteyemiyorken. allah'tan kredi var ve kyk'da kalıyorum da yurt masrafım çok değil. buna da şükür ya o da olmasaydı? İçim gidiyor arkadaşlar siz o burslarınızı çok gereksiz yere harcarken valla bak. kusura bakmayın ama böyle adaletin abv yani. ya mesela bir şeye heves etmek de neymiş? çok güzel kursakta kalır itina ile.
geçenlerde nedense youtubede yan flüt videoları falan görmeye başlamıştım, sesine bayılıyorum zaten, ilkokulda müzik hocamızın vardı çalıyordu arada o zamandan beri severim. aa bir de ne olsun gençlik merkezinden mesaj geldi yan flüt kursu toplantısı var diye. dedim heralde bu güzel bir tesadüf. gittim toplantıya doğal olarak hoca dedi ki herkes kendi enstrümanını çalacak, olmayanlar alsın diye. ben de bakayım bari dedim internetten fiyatına. bakmamla beraber tekrar hatırladım o kadar param olmadığını. hayat resmen tekrar yüzüme çarptı sen kimsin ki böyle şeyler yapacak diye. neyse işte sonuç olarak kendinizi geliştirmek hobi edinmek falan -hepsi olmasa da bazıları- parayla. diyeceksiniz ki sen de daha imkanın yeten şeyleri iste yap. ben de öyle yapıyorum zaten.
neyse herşeye rağmen mutluyum en azından ben ve ailem sağlıklıyız. şuan da mutluyum. a-101 den 1 tl'ye boyama kitabı aldım zaten boya kalemim vardı oturdum resim boyuyorum.
İçimden geleni yazdım çok uzun oldu eğer hâlâ okuyan varsa teşekkür ederim. kaale alınacak biri değilim pek, vaktinizi aldım kusura bakmayın. acıtasyon yapıyor falan diyeniniz olabilir sorun değil diyebilirsiniz sadece rahatlamak için yazdım. kendinize iyi bakın.

Cevaplar

anonim
anonim
@darkpassage ok.
@degisikbiradam çok sağol güzel düşüncen için
@alpheratz ben de göndermesem mi acaba diye düşünmüştüm, keşke silmeseydin. silmene sebep neydi acaba?