alpheratz

9466

1683

57

1034

alpheratz 4

12 Gençlik Festivaline yine bir ton video çekenler gelmiş. Kız sanki festival sponsoru her hikayeye mükemmel organizasyondu, acayip eğlendik, ölüyoruz filan abartmıyorum 30 küsür video fotoğraf attı. Bir tane bile video çekmedim çok da güzel eğlendim. Anı yaşamak denen şey yok çünkü bizim insanlarda. Çektiğin videoyu izlesen o atmosfer tadını alamazsın zaten eller havada, her yer telefon ışığı. Ben yabancı rock konserlerini seviyorum arkadaşım ne videosu millet kendinden geçiyor. Biz de hikayeye atalım işte çok eğleniyoruz. Tamam eski sevgiline gönderme yaptın mutlusun tamam. Hayır o sanatçılar da o videolardan flashlardan rahatsız olduklarını dile getiriyorlarmış zaten. Adam konsere şemsiye ile gelmiş ıslanmaktan çekiniyorsan ne işin var orada? Yağmurun altında iç, dans et, müzik dinle işte. Açıyorsun şemsiyeyi arkadaki insanlar göremiyor bu sefer koca koca şemsiyeler. İlerleyen saatlerde Teoman, Şebnem kısımları çok hoştu bence. Bütün, yavaş yavaş 2'şer 3'er ayrılmaya başladı. İnsanlar sevgililerine sarıldılar, öpüşenler, dans edenler vardı. Bir daha mı genç olacaksın ne güzel işte çok hoş görüntülerdi. Mutsuz olmak bizlere yakışmıyor insanlar. Hakedenemiz çok ama yine de mutlu kalalım. Şebnem, sahne sonunda yabancı bi parçadan alıntı yapmıştı eşlik eden olmayınca bıraktı. Biliyordum o şarkıyı unuttum adını hatırlayan var mı? Deftones diye tahmin ettim ama değil galiba.

alpheratz 21

14 @aldebaran git lan bu mahalleden 👉🏻🏘 Buranın tek yıldız nicklisi benim. O aldığın nick gözümden kaçmadı. alpheratz = Nike, aldebaran = Nixe 😏

alpheratz 12

16 Kampüs röportajına gerçekten teşekkürler. Okulda havalı havalı gezen kızlar zaten erkek ödemeli demiş. Paraya bakanlar kendilerini dışardan belli ediyordu zaten röportaj gözlemi doğrulamış. Beyler duydunuz adamlık ilk hesabı ödediğiniz kadardır mesajı aldınız değil mi? "Yeaa erkek ödemeli adamlık yani ıhıhı" rezillik resmen. Kendinin farkında olan, saçma sapan özenti davranışları olmayan, kadın bulamadığım için aşık olamıyormuşum demek ki. Zaten eğitimli, zeki kadın kendini birilerinin cebine baktırmaz mükemmel bir test niteliğinde video. Sorsan yobazlıktan, gericilikten, eşitlikten bahşeder. Leş ortam.

alpheratz 32

28 Çok rahatsız olduğum bir şeyden size bahsedeceğim. Tavuğun kuluçka dönemlerini, 21 gün bekleme muhabbetlerini filan tabi ki biliyorum ama yumurta yerken, renginden de olabilir bilmiyorum o minnak civcivleri yiyormuş gibi hissedip, fazladan bi yutkunup kısa süreli kendimden nefret aşaması geçiyorum. Size de oluyor mu bu? Sucuğu yerken dana aklıma gelmiyor ama civciv öyle pammık gibi gözümün önüne geliyor. Tam bunları düşünürken dalmışım, bulaşık süngerine ayçiçek yağı döküp tavayı temizlemeye çalışıyordum. Çok kötüyüm arkadaşlar :S

alpheratz 15

9 Etrafımdaki insanlarla olan ilişkimi kesmeyi düşünüyorum. Çocukça ve saçma sapan hareketler insanı cidden bıktırıyor. Sitede tanışmak isteyen varsa bir arkadaş grubu kurmak istiyorum. Sevmediğim biri olursa gelmem doğruyu söyleyim. İsterseniz kendini beğenmiş diyin umrumda değil. Gelmek isteyen olursa yer mekan ayarlarız. Kaliteli insan biriktirmek cidden çok zor. Kendin çok mu kalitelisin derseniz yorum yapmıyorum. Kendini anlatmayı seven biri değilim insanlar görüp kendi yorumlasın. Yeni insanlar ile yeni bir sayfa açıp kafam rahat etsin istiyorum. Her ortama uyarım. Hele sabaha kadar içecek biri varsa aboooov.

alpheratz 18

17 Hayatta en nefret ettiğim kadın tipi böyle "sürekli mesaj atsın", ben hiç atmayım o peşimde dolansın" tarzındaki kadınlar. Zaten sevgili arayan biri değilim ama bir kişide özel bir şeyler görünce ister istemez o moda giriyorum, sonra hep bir kendini ağırdan satma modu. He çok ağırsınız anasını satayım. Bunu görüp ilişkiyi direkt kestiğim kaç kadın olmuştur hiç de pişman değilim. Hatta abaza gibi üzerlerine yürüyeceğimizi sanıp da ilişkiyi kestiğimi görünce bozulanı bile var. Napcan be yavru, insan olacaksın kimse kimsenin götünde dönmek zorunda değil. Mesaj atmam dediğim insana ölsemde mesaj atmam. Bir keresinde yine böyle tam sevgili olduk olacağız, yalan olmasın kız konuştuklarım içinde en güzeliydi, hem yüz güzelliği hem fizik güzelliği. Ve muhabbeti esprileri filan dedim ben bunu alırım. Neyse benim bu huyumu bildiği için, "bende atmam mesaj bende öyle bir insanım" dedi. Orada bir iddiaya girdik iyi o zaman görüşürüz diyip mesaj atmayıp, daha sonra sosyal ağlardan silmiştim. Aslında bu kadar umursamaz, önemsemez bir insanım. Çünkü insanlar önemsemeye gelemiyorlar, herkes birilerinin hayatının merkezinde olma tribinde... Ha iddiayı kim mi kazandı? Tabi ki ben. Doğum günümü kutlamıştı daha sonra yalandan bir bahane bulup mesaj atmıştı. Geçen yaz da takip etti hala duruyor. İnsan gibi birliktelik yerine kezban modunu seçen kadınlara olan bu tavrım, karakterim olduğu için kendime hep saygı duydum. Adriana Lima gelsin yine koyarım aynı tavrı. Bak yine sevdim kendimi, sağ yanaktan okşuyorum. Mırrrrrr miyav.

alpheratz 6

17 Ben çocukken sucuğu çok severdim. Gerçi hala severim olsa takla attırırım. Annemde bunu bildiği için köyde kesilen kurbanlardan bana sucuk yaptırırdı ama tadı bir türlü şehirden aldığımız sucuklar gibi olmuyordu. "Baharatı farklı onların" derdi, "bizim ki faydalı oğlum bunu ye o sağlıksız" derdi. Şimdi ise BİM sucuğuna düştük. Bu itirafı sana karşı yapamıyorum ama buraya yazacağım; anne o yaptığın sucukları yemeyip " anne şehir sucuğu istiyorum beeeğn " dediğim günlere lanet olsun, özür dilerim anne... Anne sucuk istiyom gel beni aaaal.

alpheratz 12

27 Dışarı çıkmayın gençler. Dışarısı soğuk insanlar daha bir soğuk. Sabah kahvaltılık birkaç şey almak için BİM'e indim. Böyle suratsız, enerjisiz kasiyer üstün körü geçtikten sonra -tabi her zaman poşetleme işi bizdedir ne boka para alıyorsa- "krödö dödöm ömö bönkö möydö" dedi öküzce. Bende öküzce "förkötmöz" dedim. Ya bir "hoşgeldiniz" de, "banka,kredi hangisi acaba?" de. Ölmezsiniz arkadaşım sabahın körü yani. Aynı şey apartmanda olur, herkes kanlı bıçaklı gibi birbirine cins cins bakıp yoluna devam eder. Bir insanla merdivende selamlaşırsam aşağı ikişer ikişer inerim, insana bir enerji katar bu. Sabah sabah enerjimi sömüren BİM kasiyeri oldu resmen. Yoldan geçerken birine selam ver geç adımlarınız hızlanacaktır, içiniz kıpır kıpır olacaktır deneyin görün. Toplumun asıl sorunu bu zaten, birbirimizi bölmeye bayılırız; güzel, çirkin, zengin, fakir bir türlü toplum olamayız. Ya o kadar körsünüz ki bir şeyleri paylaşmanın mutluluğundan habersizsiniz. Öylece kıçınızın derdi için uğraşın. Mutlu olmak bedavadır! Yeterki az güler yüzlü olun insanlara bön bön bakmayın.

alpheratz 3

21 Bu hayatta "bütün erkekler aynı" veya "bütün kadınlar aynı" yakıştırması yapan insanların çok insanla birlikte olduğu değil de ironik olarak çok az insanla birlikte olduğunu düşünüyorum. Hatta ironik kelimesi yanlış oldu bence. Tüm erkeklerin veya kadınların aynı olması imkansız bir şey. İnsan gen dizilimi 3 milyar baz çiftinden oluşuyor. Bunlar her insanda mı aynı olur? Evet aynı olan bir statüde - statü denebilirse tabi- olan insanlar vardır. Erkek; paralı, arabası olan, saçı, sakalı, giyimi kendini belli eden tarzda olan, kadın ise genelde minili, makyajla kendini belli eden, yürüdüğü yeri podyum sanan tiptir. Bunlar zaten hep birbirini bulurlar. Geneli de en fazla 2-3 ay birlikte olurlar sonra shuffle yapar gibi kadınlar ve erkekler değişir. Bu statüde olmayan insan dışardan bunlara aşık olunca hatlar kopuyor. Evet oradaki insanlarda aynı değil ama popülerite safsatası sayesinde istesende giremezsin oraya. Direkt eleniyorsun yani. Kızlarımız zengin koca avı ile yanıp tutuşup, erkeğimiz " ulaa garıya gel" tarzı düştüğü için erkekler ve kadınlar aynı filan olmaz. Git öyle iddialı giyimi, kuşamı olmayan normal bir kadını veya garibim erkeği bul bakalım aynı mı değil mi? Onlardan birini bulup özgüveni tazeleyince bu sefer göz yine yukarıya (!) yükseliyor sonra sitede gelip işte 2 sene sırf o seviyor diye çıktım sevmiyorum nasıl ayrılırım demeye başlıyorlar. Yani evet insanların aynı olduğu bir nokta var; kimse çıkarı olmadan bir şey yapmıyor. Üniversite bana bu saçma sapan sosyal insan ayrımını ve iki insan içine girince kendini popüler kültür zirvesinde sanan tipleri öğretti. Moda ve popülerlik olgularına sonuna kadar karşı bir insanım. Zengin, fakir gruplaşmasını artıran herşeye karşıyım; sevdiğiniz için giyin ama moda diye giyinmeyin! İlişkilerde de itlik yapıp herkes aynı diye millete de bok atmayalım. Ha beni sorarsanız hiçbirinizden değilim. Köşemde mutluyum, BİM'den Bgrill tavuk döneri ve nugget ile yaşamımı sürdürebiliyorum. (Jucy elma suyu da var.) Teşekkürler.

alpheratz 7

20 Sırf o üzülmesin diye onu hiç sevmedem iki yıl birlikte old... şaka lan. Benim öyle itliklerim yok. Biraz var ama o kadar yok. Hayatımın güncel rezilliğini anlatıyorum:
Memleket yolculuğu yapacağım. Yazıhanede benle aynı yere gideceğini tüm şehre ilan eden ablamıza gözüm ilişti. Servisti, yoldu derken internet çekmediği için 3 dakikada 5-10 saniye anca dinleyebiliyorum. Zaten bu Wi-Filer çalışmadığı halde neden konur anlatamam o da çekmiyor. Kamil Koç ile önceden yolculuk yaptığımda petrol kenarında indirelim demişlerdi bende olur demiştim. Saat yaklaştı tabi Kamil koç elemanlarından biri bana doğru 2-3 saniye baktı bende kulaklık var geldik filan dedi sandım sonra diğer benle aynı yere gidecek olan kız atladı aşağı. Bende petrolü gördüm aha geldik diye bir atladım aşağısı kapıya da ayağım çarptı böyle artis artis indim. Sonra yanlış yerde indiğimi kızında koşup sevgilisine sarıldığını görüp çifte vurgun yiyerek otobüse geri kaptırdım :( Hızlanmadığı için bindim tabi:( burnumdan kıçıma kadar utançtan kızarmışımdır :( Pardon yanlışlık olmuş devam edebilirsiniz açıklamasından sonra kafamı telefona gömdüm:( ineceğim yere 10 dakika sonra gelince ilk bi hareketlenmedim tabi. Sonra birden kalkıp utanıp kaçarak indim :( Bizimkiler de Yeni araba almışlar bana söylememişler sürpriz olsun diye. Manyak mısınız bir ay olmuş alalı ne sürprizi:( Bütün utanç, hırsımı arabadan çıkarıyorum şu an. Kız mesleğe git diyen layk.