finalfourr
finalfourr
yarın akşamki final maçını meydanda ya da atakumda dev ekranda izlesek fena olmaz. İlgililer inşallah insanların çağrısına kulak verir.

Cevaplar

ciqanito
ciqanito
guzel olur fakat sana o maçı izletirmi sogutlubahce şirinler tayfası acaba bidaha düşün bence 😉 geçen seneki beşiktaş şampiyonlugunu kutlarken noldu samsun'da bi araştır 😃😃
aldebaran 🌟
aldebaran 🌟
final four bittikten sonra nick değişikliği isteme ihtimali yüzde doksan dokuz nokta dokuz. hiçbir şeyin ihtimalini yüzde yüz görmediğimden o da.
finalfourr
finalfourr
mesajı samsun maçından gelip yazdım. doğduğumdan beri samsundayım . dediklerinin hepsini biliyorum fakat bir avrupa maçından hele de finalden bahsettim. bunun için yazdım. samsunspor'un halinin neden bu durumda olduğunun sebepleri arasında da o dediğin insanlar olabilir. bir samsunlu olarak bugün mü durumada kendi adıma utandım.
omuluarkadas
omuluarkadas
@ciqanito shshhsj sadece beşiktaş şampiyonluğunda olan bir şey degilki 😂 taraftar başlı başına öyle dhshsh gece gece iyi güldürdün beni . aklıma geldi bak 😂 çoğu maçta olan bir şey o durgun halleri eskiden daha fenalardi . o samsun maçları falan arkadaşlar taraftar gözümün önüne geldi bak şimdi 😅 biraz sorunlu taraftar ama maclar az beleşe getirilmedi sayelerinde. .
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
Ailenizin Gayriresmi Doctoru
ben kadıköy'de doğmuş, fenerbahçeden başka takımın maçına gitmemiş, voleybol basketbol maçlarına dahi gitmiş bir insanım. samsun'un da müsait oldukça maçına gider boğaz patlatırım. bahsedilen tr ligi değil, avrupa ligi, senin o passolig var biz maça gitmeyiz diye fişlenmekten korkan kıçı kırık taraftar grupların bunu biliyor mu??
ciqanito
ciqanito
@omuluarkadas gül gül bizi güldüren yok ohhh ne güzel yaaa
omuluarkadas
omuluarkadas
@ciqanito sen beni güldürdün ya allah da seni güldürsün ne diyim