Kizilsakall
az önce anketlere girdim yemek yapmayı biliyor musunuz gibisinden bir soru vardı 65 kişi ustasıyım demiş o 65 kişiyi bir merak ettim bir merak ettim anlatamam herkes lafta usta ama icraat yok hanımlar aç geziyoruz biz aç az yemek yapında görek şu ustalığınızı

Yorumlar

mavibaloncuk
yemek yapmak benden sorulur .en iyi aşçı yanımda çırak kalır. o derece iddalıyımdır
Kizilsakall
yapda yiyek daa o zaman bak işten çıktım aç aç dolanıyom😂😂
mavibaloncuk
yaparız bişey değil de şehir sıkıntı. yada tarif ediyim sen yap yemeğini sjhsjh
Kizilsakall
tarifi heryerde bulurum önemli olan el lezzeti😂😂 @mavibaloncuk
mavibaloncuk
o halde çok şanssız olmalısın yaptığım yemeği yiyemediğin için.. 😏
Firardayım.
para olunca yemek değil çay yapmayı bile bilmeyenlere yedirirsiniz,
para bitince de soğanla ekmek yiyecek, hamarat kız arasınız.😏 siz var ya siz.
Kizilsakall
İnşallah bir gün nasip olur yemek😂😂hangi şehirdesin ki şehir sıkıntı😂😂@mavibaloncuk
mavibaloncuk
ahhahh valla helal sana @firardayım ne güzel dedin öyle. 😂
mavibaloncuk
hmm şehir karadeniz de diyeyim 😂😂 belli mi olur
dakoh
dakoh
3 ay
o 65 in biri de benim lakin öyle her açım diyene yemek yapmıyoruz sorrynotsorry.s.s
Firardayım.
yok anam yok bunlara iylik yaramıyor. dışarda aburcuburlarla .., parlak , cilalı, katkıli.... toy zamanlarını geçiriyorlar , sonrada bunlar kanser yapiyi organik anadolu topragında anne eli değmiş olsada yisek gari. 😡😂😂😋😋😋 @mavibaloncuk
Kizilsakall
valla ben samsunluyum elhamdülillah köyde yaşıyorum sizin yaptığınız yemeklerin âlâsını yiyorum herşey organik domates patates biber salatalık eti sütü yumurtası sizin yaptığınız yemekler benim için abur cubur @firardayım. @dakoh @mavibaloncuk karadeniz'de bi ton şehir var😂
Kizilsakall
ama işte anam yoruldu o yüzden açım @dakoh @firardayım. @mavibaloncuk
mavibaloncuk
benim yemeklere laf etmek haa.. 😔yahu annen yorulmuş madem git mutfağa bir güzel yemek hazırlasana a aaa biz mi söyleyelim dimi ama. 😏
Kizilsakall
ben hazırlicak olsam evlenmem ki @mavibaloncuk😂😂😂
mavibaloncuk
valla senin tercihin orası. ahahha evlilikten beklentin "yemek yapacak biri".e git aşçı tut şöööyle her yemeğini hazırlar. sen de evlenme telaşından kurtulmuş olursun. 😂
Firardayım.
@kizilsakall o bende köyde dogup buyudum😉 hatta et ve süt ürunlerini dahi kendimiz yapiyoruz😊
Kizilsakall
@mavibaloncuk öyle olmaaaaaz evlilik şart😂 @frardayım. hanki köy😂
dakoh
dakoh
3 ay
valla benim yaptığım yemeklere laf etme hiç, ben de bahçeden sebzemi yetiştirdiğimiz heyvanlardan etimi sütümü temin edip öyle yaparım yemeğimi. :(
Kizilsakall
hep laf hep laf erkek arkadaşlarınız aç geziyodur kesin😂😂 @dakoh
dakoh
dakoh
3 ay
yoo ne aç gezmesi, her fırsatta yemek yaparım ona ben. tanımadığınız insanlar hakkında temelsiz net fikirlere sahip olmak pek hoş bir şey değil, yapmayın bence.
Kizilsakall
seni tebrik ediyorum o zaman erkek arkadaşın çok şanslıymış😂😂 @dakoh