OMÜ RADİO
arkadaşlar bu 2 logo arasındaki farkı ayırt eden arkadaşlarım tepkizi gösterir misiniz?
atatürk'ü unutturamazsınız!!!

Yorumlar

isinlabeniskati
kuruluş tarihini de değiştirmiş terbiyesizler :d
hipokratinyegeni
güzel olmuş yeni logo beğendim . fakültelere dikkat edersen logolarını yenilerken böyle daha modern ve minimalist logolar kullanıyorlar tıp fakültesinin yeni logosuna bakarsan orda da görebilirsin :d her şeyde bir art niyet aramamak lazım üniversitenin amblemi zaten atatürk den oluşuyor derdi olan olsa onu kaldırmaya çalışır zaten böyle şeylerle uğraşacağını sanmıyorum
OMÜ RADİO
kardeşim okulun adı 19 mayıs zaten logo neden böyle bizim okullarında logoları degiscek mi?
mimarlique
mimarlique
4 ay
tamamen tasarımla alakalı
hipokratinyegeni
kardeş adı üzerinde logo bu. bu ne biliyim kanal d nin logosunda neden atatürk resmi yok demek gibi bir şey. farkettiysen modern logolarda daha çok sade logolar tercih ediliyor fazla detay kullanılmıyor. dediğim gibi tıp fakültesinin sitesine girersen orda da görebilirsin logo dediğim gibi sade bir şeydir. ya da başka bir örnek vereyim juventus un yeni logosu eskisiyle karşılaştırdığında yenisinin daha sade bir şekil olduğunu açık olarak görebilirsin. yani demek istediğim yeni logolarda gayet kullanılan bir tarz bu. adam yeni hastane yapıldı oraya geçti logomu da yenileyeyim demiş ve bence modern de görünüyo yani bunda bir art niyet aranması gerektiğini ya da kasıtlı olarak yapıldığını düşünmüyorum
hipokratinyegeni
juve eski ve yeni logoları burdan görebilirsiniz :d
https://www.google.com.tr/url?sa=i&rct=j&q=&esrc=s...
OMÜ RADİO
teşekkürler arkadaşlar :)