rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
birşey dicem eski yazılarımda dolaşırken gördüm biri bana mesaj kutusuna bak falan demiş. bu sayfanın mesaj kutusu mu var varsa neden bende yok neden whyyy?
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
bu arada yeni gelenler yine döşemiş duygulandım ilk zamanları hatırlayıp çok çabuk geçmiş. size söyleyim hayatınızın gelmiş geçmiş en rezil en dramatik ve en komik yılını yaşıcaksınız. türlü rezillikler ve aşk peşinizi bırakmıcak vizeleri zerre sallamıcaksınız çünkü kasım sizin için aşk zamanı olcak :) yani ne dersem diyim bi kulağınızdan gircek diğerinden çıkcak bence ortam meraklısı olmayın iyi ve tek bi arkadaş seçin civa gibi ortamdan ortama onla şekil alın bak en verimlisi bu hepinize av mevsiminde başarılar winter is coming
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
uzun zamandır buraya yazmıyorum o kadar uzun ki bi ilişki başlayıp tükettim. tükettim diyorum çünkü bi kaç hatam oldu. ayrılırken hiçbir problemimiz olmadığı halde ayrıldık. durduk yere yani. heyecanı bitti sanırım. şimdi omü dedikodu ailesi sizce çok sevdiyse ve güzel bi ilişkiyse geri dönme olasılığı olur mu biraz lafa iihtiyacım var
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
siz sadece anlattığım kadarını biliyosunuz. benim onları ne duygularla yaşadığımı bilmiyosunuz. sadece anlattığım hatta anlattıklarımdan dinleyebildiğiniz kadarını. bu yüzden olaylara verdiğim hükümler veya takındığım tavır size yanlış gelebilir. ne yazık ki kelimelere o anki duyguları yükleyemiyorum. ama ben kötü ve saçma eleştirilerinizi de heybeme koyuyorum. belki bir gün lazım olur. kim bilir..
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
eski sevgilimin telefonunu atakentte denizevlerinde türkişte duvarlara yazdım sapıklık yapmak isteyenler yapabilir tişikkirleeeeerrr
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
ulan burdaki herkes birbirini tanıyomuş öyle bi duyum aldım. beni inşallah tanımıyonuzdur.
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
yahu ben içmiyorum. öyle sırf ortam için gidip niye hergün ücretsiz girilen yere yılbaşında 50 lira verim mal mıyım anasını satayım. bu yüzden yalnızsam yalnız kalıyım ulan.
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
o değil bu yılbaşı tam cuma gecesine denk geliyo be. ben pijama ve film izlicem. programıma dahil olmak isteyenler sekreterimle görüşsün. ahsjdklfşfş. ay çok yalnız mıyım ne 😢
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
burdan odne sesleniyorum yarın yaşam merkezine gel görcem seni merak ettim. hadi hayırlı geceler dedikodu ailesi.
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
burdaki çoğu yazıyı zerre samimi bulmuyorum. bu kadar mıçmıç olmayın. kasmayın yani.
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
okudum da biraz çok güzel yazılar yazmışlar tüm acılarım depreşti. ulan ben senden her gün vazgeçtim. sonra vazgeçmekten vazgeçtim be. allahsızın oğlu. neyse hadi çıkalım da bi sigara yakalım başkann.
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
çok küfür ettiğim için yazılarım yayınlanmıyor. o yüzden daha edepli bi dille yazcam bugün. gün boyu uyumaktan başım ağrıdı ve şu an uyuyamıyorum. vizeler desen bombok. bi insan ne kadar 20 alabilirse o kadar 20 aldım. şu dakika evlenmek isteyen beylere duyrulur yüzük falan istemiyorum koçum gel beni al. al beni lann.
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
hayatımın en güzel sabahı dersim yok yeni uyandım kahvaltı yapcam şimdi. burdan odıne sesleniyorum bugün atarlı değilim koçum. İpliğim pazara çıkar diye başıma geleni anlatamıyom hepsini bi kankam biliyo anasını satıyım. neyse bugün de böyle olsun.
rhszkdn
rhszkdn
1 yıl
ulan ne zamandır yazmıyorum en son yazdığımı da sansürlemişler ne kadar yürekten küfrettiysem artık. şu birinci sınıfların sürü halinde gezmesi de çok or*sbu işi oldu artık geçen gördüm mühendislikte. yaşama geçiyim yemek yiyim dedim otobüsten 18 kişi indi (saydım) hepsi bi grupmuş meğer birden inip karşıya topluca geçmeye başladılar. üstüme üstüme yürüdüler samanyolu spikeri gibi bayılıyodum şerefsizim. bu arada burdan eski sevgilimin tekrar allah belasını versin. uykusuz geceleeerrr.
rhszkdn
rhszkdn
2 yıl
ulan hala r11 de ya da şurda inen kız diye yine beni tarif etmemişler. okuldan gitmeden adımı burda görmek istiyorum. vazgeçin şu sarışın sevdanızdan... devir esmerlerin devri yürüyün aslanlarım benim. bu arada burdan beni aldatan eski sevgilimin allah belasını versin okulun en güzellerini eklemiş gördüm. seni gidi mangal yürekli kötü kadın çocuğu seniii.(sansür uygulanmıştır, ama anlamı kurtardık)
rhszkdn
rhszkdn
2 yıl
okul başlasada r11 vakalarında lan ben var mıyım diye siteyi komple okusam.. bu arada nice mutlu bayramlaarr..
rhszkdn
rhszkdn
2 yıl
ulan babasızlığı büyütüp etrafa etmedik işkence bırakmama asi kız olayları da çok or*sbu işi oldu artık. ben de babasız büyüdüm kimseye sökmedi öfkem anasını satıyım. bi de serseri kötü ama kalbi iyi adam rollerini de unutmamak lazım. sonuçta erkeğin or*sbusu daha beter dimii ?
rhszkdn
rhszkdn
2 yıl
boşuna hayal kurmayın oğlum ilk yıl hep boktan geçer. yemediğiniz kazıkları yiyip üzülmeyeceğiniz şeylere üzülceksiniz hazırlıklı olun hadi bakıyım aslanlarım benim.
rhszkdn
rhszkdn
2 yıl
yeni gelenleri çok merak ediyorum lan özellikle mühendislikte kızlar kapı var podyum gibi sakın orda o popoyu değirmen taşı gibi sallamayın makineciler falan var komple alırlar sizi yavrum sakın bak
rhszkdn
rhszkdn
2 yıl
ayın 28'inde 1. sınıfların kızları için düzenlenecek olan av mevsiminde tüm kızlarımıza başarılar diliyorum eski sevgilim şimdiden başlamış onun da allah belasını versin şule kim lan gördüm şuleyi komple faceini stalkladım yolcam o şuleyi!