Le Petit Mami
eylül ayıyla beraber geleneksel kasvet, gözyaşı ve kendini öldürme isteği ile dolu günler başlamıştır.

Yorumlar

limos
eylül adamdır mis gibi ay ( eylül ayı abartma timi başbakan genelkurmay başkanı cumhurbaşkaniniz)
Fatalerrorist
canım she past away günleri

Nyks🌙
aman aman balık burcunda dolunay gelecek o daha fena 😂
Le Petit Mami
@limos bir aralık değildir eylül
Le Petit Mami
@nyks astroloji beni sinirlendiriyor
Nyks🌙
neden 🤔
Le Petit Mami
@nyks güzide insan zekasına bir hakaret sayıyorum da ondan. en az şamanlık kadar aptalca.
Nyks🌙
bu şekilde düşünmeni sağlayan şeyleri öğrenmek isterim
chen
eylül ayı da kasvetliyse artık diycek bi şey yok. hava serinlemeye başladı bi kere bundan daha mutluluk ve enerji verebilecek bi şey var mı. keyifli günler bizi bekliyo.
chen
şamanlar atalarımızdır aptalca demek hoş değil seni şiddetle kınıyorum
Le Petit Mami
@chen şamanlığın akla ve mantığa uygun olduğunu mu düşünüyorsun? @nyks gezegenlerin ya da başka her hangi bir gök cisminin insanın karakterini ve mood'unu belirleyeceğini düşünmek için en ufak bir geçerli kanıt yok. modern bilimi umursamıyorsan başka tabii.
Nyks🌙
en tanınan, ay'dan örnek vereyim. yeryüzündeki sulara etkisiyle med-cezir oluşuyorken, yüzde 70'i su olan bir canlının da ayın enerjisinden etkilenmesi bana normal geliyor.
chen
yani şuan devam edilmediğine göre bi yerden sonra bırakılmış zaten farkettiysen
Le Petit Mami
@nyks salatalıkların da %99'u su. sana astrolojinin ne kadar saçma olduğunu örneklerle sabaha kadar anlatabilirim fakat bunun bir şey değiştireceğini düşünmüyorum. İyi geceler.
Le Petit Mami
@nyks salatalıkların da %99'u su. sana astrolojinin ne kadar saçma olduğunu örneklerle sabaha kadar anlatabilirim fakat bunun bir şey değiştireceğini düşünmüyorum. İyi geceler.
Nyks🌙
bitki ekim/toplama işlemlerine yönelik de ay takvimleri mevcut. salatalık da buna dahil 😂 hadi iyi geceler