arkadaşlar niye bu saatte yaziyorum diye düşünecek olursam otobüs yolculuğum yeni bitti ve kendime bi kahve yapıp sigara yaktım elbet vardır aramızda sigara içenler. kim ne derse desin ben sigarayı seviyorum daha önce çok bırakma serüvenim oldu ama irademe yenik düştüm. sürekli sigara degistiriyorum ne ağır olsun ne hafif olsun istiyorum bi türlü aradığımı bulamıyorum. içenlerden öneri istiyorum 😂😂
Yorumlar
olizvel
@olizvel
11 yıl
sigara bağımlısı değilim aslında bir paket alırım aylarca durur çantamda. o yüzden çok kale alır mısın bilmem ama marlboro blue ice bir yaşam biçimi bence 😂
sapsaskin
@sapsaskin
11 yıl
hayatım boyunca hiç sigara içmedim ama bazen o kadar merak ediyorumki canım çok sıkkın olduğunda içsem geçecekmiş gibi. ne var bunda? bi insanlar neden bunu içiyorlar acaba?
anonim
@anonim_bayan
11 yıl
winston light, camel green candır :))
eirene
@eirene
11 yıl
blue ice surekli icilmiyor bi sure sonra bogaz yakiyo nanesi:d sigara degisik bir sey icmeyenler anlayamaz sapsaskin ha tavsiye etmem ama ben seviyorum cidden @sapsaskin camel green cok agir geliyo winston light olabilir anoniimm:d
worlaq
@worlaq
11 yıl
marllboro light en güzeli ne ağır ne hafif miss
eirene
@eirene
11 yıl
marlboro lighti cidden cok severim ama maglum biraz sıkıntı oluyor maddi anlamda :) @worlaq
alice
@alice
11 yıl
marlboro touch efsanedir :)
guzinabla
@guzinabla
11 yıl
camel white 😋👍
eirene
@eirene
11 yıl
@guzinabla camel white da içtim sevemedim bir :d
guzinabla
@guzinabla
11 yıl
marlboro lighta bence en yakını white hem fiyatı daha uygun 😁 sen bilirsin @eirene
Omü Dedikodu