123456789s
123456789s
2 yıl
evet arkadaşlarım, canlarım iki vize birden yükleniyorlar yazık ya bize :( ee bu durum da da kütüphanede sabahlama sezonunu açmış bulunmaktayız. yarın gecede orada sabahlıcaz inşallah. hadi allah yardımcımız gazamız mübarek olsun. burdan benimle aynı kaderi paylaşan arkadaşcıklarıma selam olsun. saygılarr :)

Yorumlar

parasetamol
parasetamol
2 yıl
kütüphanede yer mi var sabahlayak.bugün gelecem ve yine yer bulamıyacam ...
123456789s
123456789s
2 yıl
akşam mı geliyorsun hacı sen? neden yer bulamadın kiii ;)
123456789s
123456789s
2 yıl
bilmiyorum yani bende öyle denk gelmiştim yarın akşam inşallah boş yer bulurum ;(
hulogg
hulogg
2 yıl
sütunun yanındaki masa çok rahat oluo valla.. hep orayı kapıyorum :)
parasetamol
parasetamol
2 yıl
hacı :) gündüz cok fena ya .gece tabi boş kalır millet uyumaya gidiyor
shoei
shoei
2 yıl
şuan kütüphanedeyim 4 masaya yayıldım bomboş toplasan 30 kişi yoktur, bu saatler en güzeli :)
123456789s
123456789s
2 yıl
tavsiyen için teşekkürlerr ;) hulogg
123456789s
123456789s
2 yıl
aynen öyle işte gündüz cok kalabalık oluyor ondan gece orda kalmak daha mantıklı ;) parasetamol
123456789s
123456789s
2 yıl
oooo akşam kütüphane cok iyi olucak desenize yaaaa ;) shoei
parasetamol
parasetamol
2 yıl
gece 10 cayı ikramı bu dönemde devam ediyorsa bi ara uğranabilir kütüphaneye.
123456789s
123456789s
2 yıl
cay bi lira bi lira bi lira ;) akşam var sohbet var ders calısmak var :) buyrun arkadaslar merkez kütüphaneyee :) @parasetamol
parasetamol
parasetamol
2 yıl
tmm bu hafta sonu cay içmeye gelecem hemde ders çalışırım :)