başarı üniversitesindeki arkadaşlar kendilerine nasıl bi kasıntı haline getirdilerse mevzuyu artık arabalarla maddi imkanlarla yerme çabasına girmişler omülüleri. allah önce görgü görenek versin azizim gerisi halledilir ya.
Yorumlar
anonim
@anonim_bayan
10 yıl
sabahtan beri bizi kapasitesiz bilmem ne diye ezdiğiniziçin olabilir mi
anonim
@anonim_bayan
10 yıl
görgüde var,görenekte var, kapasitede var, parada var sen çokta şey yapma.
alice
@alice
10 yıl
görgü görenek olmadığı aşikarda çok şükür baba parasıyla biyerlere gelmeye çalışmadığımız için bize göre bi durum yok güzelim ya siz düşüneceksiniz artık. kapasite mevzusuna gelmiyorum bu arada anlayacağınızı çok sanmam.
Omü Dedikodu