seçtiğim bölümün toplam %0,7 sinin erkek olmasına sevineyim mi üzüleyim mi şimdi...
Yorumlar
anonim
@anonim_bayan
10 yıl
bölüm ne 😂😂
bölüm ne ya çok merak ettim 😂😂
27
@27
10 yıl
sosyoloji mi 😏
anonym1283
@anonym1283
10 yıl
peki ben seçtiğim bölümün toplam %0,7 sinin kız olmasına sevineyimmi üzüleyim mi ? tabİ üzülecem :d
killerqueen
@killerqueen
10 yıl
bölüm çocuk gelişimi gençler :d
Omü Dedikodu