mavibulut
storylere bakarken bir anda onun fotografi cikti karşıma.oysaki kendimi tembihlemiştim bakmayacaksın diye.o anda bir kalp çarpıntısı,nefes alıp vermede düzensizlik... bir anda gelen mesaj atma isteği...ama tabiiki ben yine kalbimi susturup onun beni fark etmesini bekleyeceğim.hiç birsey yapmadan, çabalamadan....

Yorumlar

mavibulut
@felagund yok benim öyle ilk adım takıntım olmadı.geçmişte ilk adımı atan taraf olmuşluğum da var ama bu konudaki sıkıntım karşı taraf benim akrabam ve onun çevresi ile de ailem çok samimi.duygularımı ona açıp olumsuz bir cevap karşısında aileme laf getirme durumunda korktuğum için belki de o hiç duygularımı bilemeyecek diyorum. aslında açar şimdi bile sevdigimi söylerim ama beni dizginleyen kısım önemli.