artık kendimle bile dertleşmiyorum. önceden yazardım ben aklimdakileri bosaltirdim içimde ne varsa. artık aglayamiyorum da oyle saatlerce. umudum mu, gücüm mu ne bilmiyorum kalmayan.
Yorumlar
buna vazgecmek deniyor.bu seviyede insan hicbir seyi umursamiyor cogu zaman kendiyle dalga geciyor ciddi seylere guluyor hayati bir hayal olarak algiliyor ve surekli yorgun basarisiz ezik hissediyor
Omü Dedikodu