Zeze
gerçekten kimsenin olmadığı yalnızlık mı kötü yoksa az bir kalabalığın arasında yalnızlık çekmek mi karar veremiyorum. eğer ikincisi ise, anlaşılmamak daha kötü olmuş oluyor aslında. peki insan neden anlaşılmak istiyor ? anlaşılmak istemek de aynılaşmak gibi mi ? eğer öyleyse bu bencillik olmuyor mu ?

Yorumlar

chen
bence kötü olan ikincisi ilkinde nolduğun belli en azından gerçekten yalnızsın ve bununla mutlu olabilirsin. İkincisindeyse seni anlamayan insanlarla mutsuz bi birlikteliğin içine sıkışmışsın. daha rahatsız edici.